Kise na scéně

26 3 0
                                    

Při tréninku v Seirinu se každý rozcvičuje podle své potřeby.

Riko dává pokyn k ukončení rozcvičky a k zahájení hry.

Všichni nastupují do dvou řad proti sobě a Koganei oznámí:" Viděl někdo dnes Kuroka?"

Hyuga pokračuje:" Také jsem ho dnes neviděl, asi tu vážně není-"

Z konce tělocvičny se najednou ozve:"Tady jseeeeem! Jsem připraven k tréninku!"

Všichni se otočí na Kuroka, který se neobvykle hlasitě projevil a ještě k tomu...mává se širokým úsměvem?

Kagami nahodí nechápavý výraz:" Myslím, že jsem si ho asi všiml."

Poté, co Kise uviděl všechny obličeje si uvědomil, že to asi nebude tak lehké a tiše se došoural k lavičce.

Riko ho upozorní, že bez rozcvičky hrát nebude.

Kiseho napadlo, že prozatím bude nejlepší přikivovat a nepouštět se do velkých konverzacích.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kuroko se naopak drží stranou, tým si všímá jeho chování a při otázce "co se děje" odpoví "nic".

...

Mezitím v Shutoku to není o moc lepší.

Aomine v těle Midorimi přichází v polovině tréninku. "Kde se flákáš Shin-chan?" zeptá se Takao.

Aomine si Takaa nevšímá a sedá si na lavičku.

Takao pokrčí rameny a dodá:" Asi má dnes špatný den. I když podle horoskopu by raci neměli být na posledním místě..."

...

Midorima též přichází na trénink pozdě, aby se vyhnul nepříjemným otázkám, a snaží se přizpůsobit situaci.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Kuroko, tvé střely jsou totálně mimo!" řekne Hyuga

Ze zadu se ozve Koganei:" Myslím že nejen střely."

Izuki zaperlí:"Jeho střely jsou mimořádné...mimo-řádné."

Nikdo se raději nevyjadřuje k jeho nevtipnému vtipu.

"Možná bys pro dnešek mohl ukončit svůj trénink dříve a jít domů Kuroko-kun" řekne ustaraně Riko.

Kise přemýšlel, co by řekl Kuroko, ale nic ho nenapadá.

Kývne hlavou a odchází.

Kagami k němu přiběhne a položí mu ruku na rameno.

"Co se děje. Takhle se normálně nechováš."

Kise zůstane otočený ke zdi, zatne zuby a v rychlosti vymýšlí svou odpověď. "Necítím se dobře" a odejde.


Kuroko no basket - Duše Zázračné GeneraceWhere stories live. Discover now