"Kagami snaž se trochu! Vyšel si snad z formy? "Okřikne Riko Kagamiho.
"Což mi připomíná, že bych vám měla uvařit. Posledně jste zvítězili nad Rōzen, takže si to zasloužíte^^ "
Všichni se otočí k Riko a zařvou: "Ani nápad! "
"Heee? "
...
Všechny týmy se připravují na své zápasy, které začnou za týden a pár dní. Seirin je po zápase s Rōzen dost unavený. Sice vyhráli, ale jen o tříbodový hod. Rōzen patří mezi propracované týmy. Je dost silný, hráči si vypracovali kondici a jejich touha po vítězství je neústupná. Avšak od generace zázraků jsou tyto týmy daleko.
...
"Kagami – kun, možná že by si to jídlo potřeboval. " řekne upřímně Kuroko a Nigou se souhlasem štěkne.
"Co?! Nigou?! Jsem v pohodě, jen se teprve rozehřívám..."
Najednou Kurokovi zazvonil mobil. Podívá se, kdo mu volá:"Momoi"
"Haló? Momoi - san? " a Momoi spokojeně odpoví: "Tetsu – kun^^, ráda tě slyším^^. Jak se máš?^^ "
"Mám se dobře, akorát trénujeme. "
"Ahhh ano, Aomine – kun se také přidal do tréninku. " Najednou se ze zadu ozve: "Satsuki, kdo je to? Tetsu? "
Momoi odstrkne Aomineho, nehodlá se s ním bavit při rozhovoru s Kurokem.
"Aomine – kun teď si s ním povídám já, tak mi neskákej do řeči! "říká naštvaně.
"Tetsu – kun, máš dnes čas? Chtěla bych, abychom se všichni sešli dnes večer v Akamuře. Dáme si jídlo, popovídáme si a tak. Co ty na to? "zeptá se Momoi.
"To zní dobře, rád příjdu. "odpoví Kuroko.
"Ahh to jsem ráda, budu se těšit. Tak večer. ^^ dořekne a zavěsí.
Hyuga přiběhne a optá se: "Děje se něco, Kuroko? "
Koganei také přiběhne.
"Ne kapitáne. Jen se dnes večer sejdu se starými spoluhráči. "
"Zázračná generace? Dobrá tedy. " Udiveně odběhl.
"Kuroko? "ozval se najednou Kagami, zřejmě zaslechl jejich rozhovor s Hyugou.
"Kagami – kun. To je pouze pro zázračné členy. Nejsi ničím zázračným. "
Kagami se se smutným chápavým obličejem odplazí pryč. "
Koganei se po poslouchání konverzace ozve: "To bylo...tak kruté."
YOU ARE READING
Kuroko no basket - Duše Zázračné Generace
ספרות חובבים"Chováte se opravdu nemožně. Měli byste si vyzkoušet být tím druhým!"