Mezitím se Kuroko probral u Midorimi doma.
,,Jak jsem se sem dostal?"
Po chvíli se ozval známý hlas... ,,Snad to není..." ,,KUROKO-CCHIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!" Ozval se Kise.
,,Kise- kun, prasknou mi ušní bubínky -_-"
,,Kise nemohl by jsi být příště potišeji" ozve se ze zadu Midorima a vlepí mu pohlavek. -Nanodayo
,,ÁÁÁÁÁÁ Kuro-chin se konečně probral. Mido-chin kde máš tajnou skrýš se sladkostmi?
,,Už po sto padesátý tisící ti říkám že nic takového tu nenajdeš, ani u normálního člověka jako jsem já"
,,............................... =.= fáááááááááááájn",,A už vůbec tu nenajdeš sbírku porno časáků" dodá Aomine.
,,TY SES MI HRABAL VE VĚCECH AOMINEEEEEEE!!!!!!!!!"
,,Prohrabal jsem ti celý pokoj XDDD. Ale mohl bys vyhodit pár těch blbejch "nanic" věciček, kterých jsem tě právě před chvílí zbavil. A hele nejsou to popeláři??? :DDD"
,,SHINEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!" Midorima se rozběhl k popelnicím a začal je důkladně zběsile prohrabávat. Aomine se ohromně baví.
Kolemjdoucí si šeptají mezi sebou: ,,Chudáček klouček. Určitě nemá co k jídlu, koukněte je jako sloup. Vyhublý. A také celý špinavý. A určitě nemá kde spát. Hochu tady máš nějaké drobné a kup si za to něco málo k jídlu."
Midorima vystrčí hlavu z popelnice, a raději mlčíc nic neříká staré dámě. ,,Co si asi o mě teď všichni pomyslí nanodayo......Všechna moje čest.....je v háji....."
Aomine se mezitím válí smíchy po okně, nejspíš bude muset Midorima vyčistit i zamořená okna. A jak to vůbec vypadá v jeho pokoji. Smrad Aomineově přítomnosti zamořil celý pokoj i dům.,,Jak se cítíš Tetsuyo? Je ti líp?" Zeptá se Akashi zdvořile.
,,Děkuji, mnohem lépe, tedy lépe než teď Midorima-kun."
Po neúspěšném pátrání po sladkostech objevil Murasakibara alespoň jahodový džem. ,,Můžu si vzít alespoň to, Aka-chin?" zeptá se. ,,Dobrá ale ne vše." "...... =.= haaaaaaaaai"
Midorima vrhajíc ve dveřích vražedný pohledy na Aomineho se obrátí na Murasakibaru: ,,A kdo ti to dovolil, tohle je můj dům nanodayo -.-"
YOU ARE READING
Kuroko no basket - Duše Zázračné Generace
Fanfic"Chováte se opravdu nemožně. Měli byste si vyzkoušet být tím druhým!"