"Spence are you ready?" Ik zuchtte, omdat ze nog steeds niet klaar was. Ik liep terug naar mijn kamer en bekeek het setje (zie afbeelding aan de zeikant) dat ik aanhad in de spiegel. "SPENCE schiet nou op!" "Since when are you so full of eager to go to Luke Hemmings?" schreeuwde ze uit de badkamer. "I am not, I'm just really tired of waiting for you." gromde ik. Op dat moment hoorde ik wat gestommel uit de badkmaer komen, wat dus betekende dat ze er aan kwam.
Luke werd vandaag 17, wat dus betekende dat hij een feest gaf. Ik mocht eigenlijk niet meer in de buurt van Luke en drank komen na het laatste akkefietje, maar Ash had beloofd dat hij goed op me zou passen.
"Finally." Spencer stond voor me in een of ander jurkje en ze zag er uit als of ze uit een mode-tijdschrift kwam.
"Why are you all dressed up like that?" zei ik fronsend. Het was even stil, en toen drong het tot me door.
"Oh my god, you did not dress up for my brother! Tell me you did not put on a pink girly dress for Ashton. Oh my god I am so done." Lachend liep ik de trap af naar beneden, waar mama op ons stond te wachten. "November, please behave tonight. Spencer, will you keep an eye on her?"
Spencer kwam de trap af gelopen op hakken waarmee je iemand dood kon slaan, en antwoordde poeslief dat ze dat wel even zou doen.
Toen we de voordeur achter ons dichtsloegen keek ik haar aan. "Don't rape my brother when I'm around please, cause I am afraid I will lose my shit."
Spence keek me indringend aan. "Are you serious?" "Like hell. Now, get in my car. We are late."
Eenmaal aangekomen bij het huis van de familie Hemmings, kon ik de drank vanaf de oprit ruiken.
Er was muziek, en een soort kampvuur. Luke kwam meteen naar ons toe, en begon enthousiast over hoe goed we er uit zagen.
"You just thought, it is already a 1000 degrees out here, why not make it hotter with a bonfire?" zei ik sarcastisch.
Spencer keek me ongemakkelijk aan, en ging op zoek naar mijn broer. Het deed wel een klein beetje zeer van binnen.
"Look Nova, I'm really sorry about what happened and I promise you it won't happen again."
"You better, Hemmings." Ik pakte een cliché rode beker, en ging boven op een picknicktafel zitten.
Er waren echt enorm veel mensen hier, maar wat verwacht je anders. Het blijft wel Luke Hemmings.
Hij had de muziek wel goed voor elkaar, dat moet ik wel toegeven.
De uren verstreken en ik hield iedereen in de gaten. Je denkt nu misschien, je bent op een feest met drank en leuke mensen en je blijft gewoon constant op de zelfde plek zitten. What the fuck?
Maar ik had er alle reden voor. A, als ik in de buurt kom van Luke met drank op gebeuren er altijd rare dingen.
En B, dronken mensen observeren is veel leuker dan zelf dronken zijn. Oke, dat was niet helemaal waar.
Fuck it. Ik stond op en liep naar de tafel met drank, en schonk iets veel en veel te sterks in. Iedereen was hier dronken, en ik ook.
Tenminste, snel. Ik liep naar Calum en Michael, die allebei met meisjes stonden te praten. We hadden het over het feest, en dat de muziek wel okay was.
Op dat moment begon de alcohol te werken en een of ander stom nummer te spelen. Calum keek me smekend aan en gaf me zo ongeveer een bevel om er een ander liedje op te zetten. Zuchtend nam ik de taak op me, en ik liep naar de laptop die bij de muziekinstallatie stond.
"Teenage Dirtbag." mompelde ik terwijl ik het nummer aanklikte. Ik kende dit hele nummer uit mijn hoofd, en begon dus ook dramatisch slecht mee te zingen.
"Hey Hemmings, I like your piercing." Hij was eigenlijk best knap zo.
"Hey Nova, I like your eyes." "Cliche Hemmings, cliche." lachtte ik vrolijk.
"We shouldn't be drinking together, remember?" "Yeah I do remember, but I don't care anymore."
Luke trok me mee naar achteren en drukte me tegen een boom. "If I am going to do what I am going to do, we will not tell anybody okay?" "Okay."
Luke kwam steeds dichterbij, en ik boog naar hem toe totdat onze lippen elkaar raakten.
We zoenden tegen een fucking boom. Op een gegeven moment wendde ik mijn hoofd af uit onze zoen, en keek hem bestuderend aan.
"Why do you only like me when you're wasted Nova?"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ik ga weer verder bij 2 votes en 2 reacties :) x