Slaperig wreef ik in mijn ogen, en sterkte ik me uit. Ik had blijkbaar een aantal uur in deze debiele foetushouding op een stoel gezeten, en het voelde als of mijn onderbenen waren afgestorven.
Toen mijn ogen gewend waren zag ik dat Ashton ook nog sliep, en zelfs Spencer. We zaten in de gang van het ziekenhuis, voor November haar kamer.
November was gisteravond verward aan mijn deur verschenen, en was kort daarna in elkaar gezakt.
Het ziekenhuispersoneel dacht dat de warmte haar te veel was geworden, maar ik dacht dat ze gewoon weer en of andere drug uit had geprobeerd.
Ik gaapte, en keek om me heen of er geen ziekenhuispersoneel in de buurt was.
De kust was veilig, en dus sloop ik langzaam November haar kamer binnen. Ze leek een mini-mens in dat mega ziekenhuisbed.
Ik nam plaats op de groene stoel naast haar bed, en pakte mijn iPhone.
Het licht van het display verlichtte de donkere kamer, en ook mijn zicht voor een goede 20 seconden.
Er was niks te doen op twitter, natuurlijk niet gek aangezien het 4AM op een doordeweekse dag was. Een zucht verliet mijn lippen toen ik zag dat de enige e-mail die ik had reclame was, en ik stopte mijn iPhone weer in mijn broekzak.
Ik begreep nog steeds niet waarom ze in eens overstuur voor mijn deur stond, maar stiekem hoopte ik dat het met mijn verjaardag te maken had.
"I might be a jerk but I don't think it is very nice of you to just faint at my doorstep. It freaks me out that I don't know what is wrong what you." Het leek even als of ze haar hand bewoog, maar het was moeilijk te zien in dit licht.
"I know you want to be all mysterious and shit, but it is really hard to get ahold of you this way." Ik had het natuurlijk over mijn verjaardagsfeest.
Ik begreep gewoon niet waarom ze zonder drank doet als of ik lucht ben. Ik werd er nerveus en een beetje naar van.
"You should just tell me what's bothering you, because it definitely fucks you up on the inside." Ik vroeg me enorm af wat er met haar gebeurd was voordat ze bij Ash kwam.
Ashton had me wel verteld dat ze echt een fucked-up verleden had, en daar waarschijnlijk meer trauma'a aan overgehouden had dan die er bekend zijn in de psychologie.
"Nova, I think you are hella wrong that you can't trust anyone. I don't know if that's the reason you don't talk about it, but I am willing to listen to you. I mean, we'll figure something out."
"What are you talking about." Een slaperige Ashton kwam haar kamer binnen strompelen.
"I always had this fantasy, where I had sex with someone who is unconscious." grinnikte ik.
"Stop before I rip your arms off, Hemmings." "Why are you always talking about ripping my arms off?"
"Because they're freakishly long," Ik glimlachte, toen ik zag dat November zich omdraaide.
"What the fuck are you smiling about ?"
"Nothing, nothing."