Hala seçildiğim için çok mutluyum bütün karşıma çıkanları yok yenicem. Geçen sefer hiç bir şey yapmadım ama şimdi yapıcam o kadar güçlüyüm ki acnolagia'yı bile yenebilir annemin intikamını Zeref'ten alabilirdim. Fakat annem intikam sevmez bu yüzden almayacağım. Tabi güçlüyüm fakat eskisi gibi aralarda dolanmayacağım savaşın içine gireceğim hem zayıf noktamda yok.
-Lucy hadi aşkım gidip eşyalarımızı alalım ve limana gidelim akşam büyük büyü oyunları var. Geç kalmayalım.
-Tamam Natsum geldim.
Limanda
-Lan donsuz lale üzerine bir şey giy.
-Sanane götümün şöminesi.
-Off yine başladılar.
-E-evet Lucy-san yine başladılar.
-Juvia bir sorun mu var yüzün kıpkırmızı ateşin mi var hayır yok.
-Juvia iyi lucy-san sadece utanıyor.
-Neden utanıyorsun?
-Sonra konuşsak.
-Pekala.
-Ee Lucy-san Natsu-san ile ne zaman evleneceksiniz (lucy kızarır)
-Daha evlilik teklifi almadım.(almadımı bastırarak söylüyor ve Natsu nun kulakları bunu duyuyor)
-Götümün şöminesi ben bile evlilik teklifi ettim sen daha etmedin mi?
Bütün lonca
-Nee kime ettin?
-Juvia'ya ettim tabi ki.
Mira ordan çıkar ve
-Bana nasıl söylemezsin juvia ben burada sizi deli gibi shiplerken nasıl söylemedin.
-Utanmış ola-
-Kapa çeneni gray(şeytan hâlinde)
-Aye
-Bana bakın başka söylemeyen var mı?
-Anlaşılan yok şimdi juvia yüzüğünü göster bu aptal gray nasıl bir şey almış.
(juvia elindeki tek taşı gösterir)
-hımm iyi güzel seçmiş. Aferi
-Tabi ki kimin zevki.
-Hemen havalanma şimdi sevgili ne zaman oldunuz!
-olmadık
-Juvia sevgili olmadan evlilik teklifini kabul mü ettin.
-Evt sonuçta yıllardır bekliyorum.
-Çocuklar büyü kurulundan(adını unuttum) mesaj geldi oyunlar iptal olmuş fakat isterseniz tatil yapmaya gidebiliriz -Makarov
-Olur (herkes bir ağızdan)
-Neyse biz şu evlilik meselesine gelelim ne zaman evleneceksiniz ona göre alışverişe çıkmamız gerek.
-Bilmiyorum daha konuşmadık.
-Yahu kız sevgili olmadan evleniyor benim öküz daha bana evlilik teklifi etmedi (lucy)
-Ya niye ben öküz oldum belki doğru zamanı bekliyorum
-Yahu lucy nasıl natsu ya öküz dersin benim sevdiğim çocuk salak odun kalas egolaman resmen sevdiğim çocuğun egosu yok egonun sevdiğim çocuğu var. Şükredin biraz.( mira)
-Mira-nee senin sevdiğin çocuk mu var bana nasıl söylemezsin ben sana o kadar anlatıyım sen bana anlatma bundan sonra konuşmayalım mümkünse (liss)
-Sen de bana bir şey anlatmıyorsun hem böyle bir şey dediğine göre sende birini seviyorsun çabuk söyle (mira der ve liss in üzerine atlayıp gıdıklamaya başlar)
-Ya siz kendinize mi yanıyorsunuz sevgilimle 3 saat 20 dk 3saniye 476 salisedir konuşmuyorum. (erza)
-Yuh saydın mı(carla)
-Evet bir sorun mu var(erza kötü bakış atar)
-Niye bu kadar üzülüyorsunuz ki yemişim erkeğini iç bir sake gitsin dertlerin(cana)
-Susun yeter artık geldik işte. (master)
-Hadi gidelim Natsum
-Tamam aşkım. Valizleri ben alırım.
-İzninizle ben de çilekli kek yicem.
-Bizde müstakbel kocamla gezicez.
-Egoist Juvia
Ve herkes dağılır
O halde tatil başlasın.
Evet arkadaşlar büyü oyunlarını yazmaya üşendim ve iptal ettim
Kitabın bitmesin 1 yada 2 bölüm kaldı üzülsem mi sevinsem mi bilemedim ilk kitabım bitiyor 😔 beğeni ve yorumlara unutmayın okuyan yazarlar bölüm atarsa sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dioblesa
Fanfictionmerhaba ben yazar ve bu kitabın bu tanıtım bölümünü değiştiriyorum bu kitapta lisanna kötü diye müsvette diye geçiyo bunun için lisanna sevenlerden özürdilerim nali sevmiyorum fakat lisanna seviyorum hem ben bixanna cıyım yakışıyorlar bence eskiden...