Podívala jsem se přes žaluzie. Byl to on a vůbec se nezměnil. Pořád má černý vlasy který po něm zdědil i Oli a taky po něm zdědil krásné hnědé oči. Takže nádech...výdech... Otevřela jsem. "Ahoj princezno,, dořekl a hned se mi přilepil na rty ale já ho odstrčila. "Co je princezno? Nikdy ti to ode mě nevadilo!,, Divně se ušklíbl a znova si mě k sobě přítáhl. Já se od něj zase odtrhla. "Já jsem ti psal! Já jsem za tebou chtěl jezdit! Ty jsi ale neodepisovala!!,, Zvýšil na mě hlas. "Zapomněla jsem heslo,, šeptla jsem a dívala se do země ale popravdě jsem heslo nezapoměla. Udělala jsem si všechny sociální sítě noví abych už Viktora nikdy nemusela vidět. "Hm... A proč jsi nenapsala z toho novího profilu?,, Řekl naštvaně. "Neměla jsem náladu,, pořád jsem se dívala do země. "Tři roky jsi na mě neměla náladu? Trochu divný ne? Že ty sis hned našla jínýho ty cou.....,, Nenechala jsem jo ho doříct. "Nevím jak tebe ale mě celkem naštve když mi někdo na kom mi záleží řekne v den když se stěhuje že se stěhuje. Neřekne mi kam ani proč! To že ses přestěhoval do Anglie jsem zjistila přes Adama a nic víc jsem o tobě už ani nechtěla vědět!,, Zařvala jsem až jsem z toho zbudila Oliho kterej spinkal u mě v ložnici. Začala se ozívat chůvička. "Hlídáš něčí dítě? Čí?,, Zeptal se trochu zaraženě. "Moje a........,, Najednou jsem ucítila jak mi teče slza po tváři. "Ty máš dítě? Já myslel že ti je sedmnáct! S kým to dítě máš?,, Zařval na mě. "To je asi to překvápko..... S tebou!,, Nechala jsem ho zaraženě stát mezi dveřma a běžela nahoru pro Olivera a přinesla jsem ho ospalího dolů protože ho přece nemůžu nechat nahoře samotnýho když je vzhůru. Viktor pořád stál zaraženě mezi dveřmi. Až teť jsem si všimla jak si jsou podobný. Sedla jsem si s ním na sedačku. "Můžu jít k vám?,, Zeptal se potichu. "Pojď,, odpověděla jsem mu a dívala se upřeně na Oliho ospalí oči. Přišel a sedl si naproti nám. "Jak se jmenuje?,, Zašeptal. "Oliver,, šeptala jsem a posadila ho vedle mě na sedačku. "T...to přece nejde! Vždyť jsme se tři roky neviděli!!,, Začal se držet za hlavu. "Narodil se děvět měsíců po tý silvestrovský párty tak co myslíš?,, Znova mi tekla jedna slza po tváři. "Mami neplakej!,, Ozval se znenadání Oliho hlas. Já jsem se usmála a pozorovala Viktora. On se na Oliho dívál jako kdyby to byl.... Jednorožec. "Mami kdo je ten pán?,, Zeptal se Oli a ukázal na Viktora. "Táta?,, Podívala jsem se na Viktora jak se zachová. Jestli kejvne nebo nebude souhlasit a začne jsi vymýšlet všechny různý výmluvy. Čekala jsem že bude dělat tu druhou variantu ale on.... Kývnul? Tak to jsem nečekala. "Mami vždyť ty jsi říkala že nemám tátu!,, Udělal na mě kačera a Viktor se na mě uraženě podíval jakože proč nemá tátu ale hned se začal smát když uviděl můj zmatenej víraz. "Mám pro tebe pár dárků z Anglie a pro Olivera se určitě taky něco najde.,, Mrknul na mě a šel k sobě do auta a Oli se k němu přidal. Najednou mi cinknul mobil.
D: Tak co? Jsi v poho? Neudělal ti nic? Co Oli?
E: Hele......... On se vůbec nezměnil! A Oliho vzal úplně v klidu teda aspoň zatím. Prej mi přivezl nějaký dárky z Anglie a teť pro ně s Olim šli.
D: To se nebojíš tam s ním poslat Oliho?
E: Nemusím! Má auto před vrátky takže na ně vidím z obýváku.
D: Kolik mu vlastně je?
E: 19
D: A myslíš že by jste se zase mohli dát dohromady?
E: Daisy! Viděla jsem ho po třech letech! Jak mám asi vědět jestli se k němu chci vrátit? A jestli se on chce vrátit ke mě!
D: Aha tak si ho užijte!
E:Ahoj!
Akorát přiběhl Oli s obří plyšovou... Ovcí? "Maminko to mi dal tatínek!,, Volal na mě už od dveří. Hned za ním šel Viktor a usmál se když slyšel že Oli řekl tatínek. "A tady je něco pro tebe!,, Podal mi obří dárkový koš plný sladkostí z Anglie a přidal k tomu krásný úsměv. Celí ty tři roky jsem si myslela že mi nechybí ale teť jsem zjistila že ten jeho úsměv my chyběl. "Tatínků pojď šemnou! Budeme si hlát s mašinka!,, Chytnul Oli Viktora za ruku a už ho táhl nahoru po schodech. Já jsem se začala smát Viktora obličeji když pomáhal Olimu do schodů. "Mám udělat něco k jídlu?,, Volala jsem na Viktora. "Klidně! Mě to vadit nebu.....,, Právě asi chytnul padajícího Oliho. Začala jsem dělat boloňský špagety a místo rádia jsem poslouchala jak Oli představuje Viktorovy všechny mašinky. Najednou jsem slyšela kroky na schodech. "Usnul!,, Zabručel Viktor únavě. Já jsem se jenom usmála. "Emo? Proč jsi mi nenapsala že jsi těhotná?,, Najednou jsem ucítila něčí ruce na mích bocích. "Měla jsem na tebe vztek a myslela jsem si že by jsi stejně dítě nechtěl a nepřihlásil by ses k němu.,, Já jsem si to nemyslela.... Já jsem si byla jistá! "Asi máš pravdu! Asi bych to tak dřív udělal ale teť... Oliver je asi ten nejlepší syn kterýho jsem kdy mohl mít a ty jsi ta nejlepší holka s kterou bych ho mohl mít...,, Dal mi pusu do vlasů a já se začala červenat. "Stěhuju se sem z Anglie už tu mám zařízenou dost dobrou práci a budu si tady stavět dům z peněz který jsem vydělal v Anglii. Nechtěl bych být v tom domu sám. A určitě ne když vím že tady mám syna s krásnou maminkou.,, Otočil si mě na sebe a díval se mi do očí. "Emo nechceš.... Nechceš to se mnou znova zkusit? Slibuji že ti teť o všem budu říkat dva týdny dopředu a nebo víc.,, Já nevěděla co říct. Co když mě zase nechá a odjede zase do Anglie? Ale... Proč bych to s ním neskusila? Vypadá že už zmoudřel a že už se mu to v hlavě srovnalo. "Moc ráda,, přilepila jsem se mu na rty. Když jsme dojedli tak jsme si povídali. "A co ta tvoje kamarádka..... Daisy? Jak ona se má? A jak bere Oliho?,, Zeptal se a sedl si na sedačku a já hned vedle něho. "Jo má se dobře a Oliho miluje. Často mi s ním pomáhá když mamka nemůže. A to jsi byl celý ty tři roky v kontaktu s Adamem?,, Usmála jsem se na něj. "To ne! Znova jsem si s ním začal psát asi před rokem,, už bylo půl pátý a Viktor musel na pracovní pohovor. Asi po půl hodině co Viktor odešel se Oli zbudil. "Kde je tatínek?,, Zeptal se mě když jsem ho koupala. "Neboj zítra zase příjde!,, Přítula jsem si ho k sobě v osušce. Potom jsem ho odnesla ke mně do postele kde znova usnul. Napsala jsem Daisy.
E: Daisy? Věřila by jsi tomu že Oliho bere jako kdyby ho znal od narození a zeptal se mě jestli to s ním ještě nechci zkusit!
D: Jako fakt! Tak to je SUPER! A co? Už jste zase spolu?
E: no jako asi jsme!
D: Super a Emo? Mohla bych k tobě zítra ráno přijít? Martin jede s Matějem do zahraničí a já nechci být sama. A taky si s tebou potřebuju promluvit o jednom problémů..........
E: o čem? Že máš opožděnou ms? XD
D: Em to není vtipný.....
E: Cože? Ty máš opožděný ms?
D: jop........
E: a jak dlouho?
D: asi tak týden....
E: a dělala sis test?
D: mám to v plánu až zítra. Nevadí že si ho udělám u vás?
E:jasně že ne ;) já jsem z toho dneška nějaká unavená. Už půjdu spinkat dobrou!
D: Dobrou!
A usnula jsem.
ČTEŠ
Proč ses vrátil? ✖✖✖
Teen FictionAhoj, já jsem Ema a je mi 17. V 15 jsem byla na silvestrovské párty na které byl jeden starší kluk. Celej večer jsme na sebe pokukovat až o půlnoci za mnou přišel a z nenadání mě začal líbat. Oba jsme byli už dost opilí a on mě odtáhl do ložnice. Ne...