Takže dneska je sobota a já vstávám. Jdu zkontrolovat Olivera. Ještě spinká a já jdu udělat snídani. Když jsem dodělala lívance tak se ozvala chůvička. Šla jsem Olivera přebalit a obléct(ano má ještě plíny). Přinesla jsem si ho dolu a dala jsem mu najíst. Potom koukal na pohádky v televizi. Nejraději má asi mašinku Tomáše a prasátko Pepinu. U těch se zasměje nejvíc. Potom už se zbudil můj taťka. "Koho pak tady máme?,, Začal Oliho šimrat. "Na co to koukáš?,, Zeptal se Oliho. "Na pašátko Pepu,, zašišlal Oli. "Dobrý ráno,, pozdravila mě mamka. "Dobrý,, podala jsem jí pár lívanců. "Dědo pojť se taky najíst!,, Zavolala jsem. "Ně děda bude tady!,, Zakřežel Oli. "To se nemůžu ani nasnídat.,, Zeptal se ho děda. "Tak jo ale mušíš hned pžijít!!,, On je tak rostomilej když šišlá! "Emo já s dědou dneska jedeme do těch lázní a přijedeme zítra v noci dobře? Zvládneš to tady?,, (Mamce Emi budeme říkat babička a taťkovi děda dobře?) "Jasně! Zvládnu to tady,, mrkla jsem na babičku. "Tak mi se dojdeme oblíct a pojedeme,, řekla babička když dojedli a asi za deset minut už byli připravený. "Oli pojď babičce a dědovi zamávat!,, Vzala jsem ho na ruku a šli jsme před dům mávat. Když už jsme jejich auto neviděli tak jsme se šli připravit na procházku. Byla jsem domluvená s mojí kamarádkou Daisy že půjde s náma. Ona Oliho ůplně miluje a už by prej taky chtěla dítě ale nejdřív musí dodělat střední a musí to nějak hezky nadhodit jejímu klukovi.
V jedenáct už u nás byla Daisy. "Emo? Víš koho jsem dneska potkala?,, Zeptala se takovím divným tónem. "Koho?,, A koukla jsem se na Oliho který seděl v golfáku kterej vezla Daisy. "Adama to je ten co pořádal tu Silvestrovakou party! A když jsem mu řekla že jdu za tebou tak mi řekl že ti mám říct že máš dneska čekat návštěvu. Nevíš o koho by mohlo jít?,, Zeptala se a zastavila kočár protože jsme byli u přechodu. "Netuším kdo by to mohl být!!,, Chvíli jsme mlčeli a potom jsme došli na hřiště kde si Daisy hrála s Olim a já seděla na lavičce. Celou dobu jsem přemýšlela kdo by mohl být ta návštěva. Třeba to bude jenom někdo ze základky nebo příjde někdo z tý silvestrovský party ale co když příjde... Ne! On je v Anglii! On by nepřijel! Toho nezajímám! Najednou ke mně přiběhl Oli a v ruce měl točenou zmrzlinu a za ním šla Daisy a v ruce měla hned dvěma točený zmrzliny a jednu mi podala.
" Tady máš! Emo a mě napadlo že by ta návštěva mohl být...... Víš jaký byli Adam s Viktorem kámoši tak co kdyby to byl....... Viktor,, já jsem jenom kroutila hlavou. Já přece už vůbec Viktora nezajímám. Odstěhoval se a řekl mi to v ten den kdy se stěhoval už ho nezajímám!! Řvala jsem na sebe v hlavě. Ještě asi hoďku jsme byli na hřišti a potom jsme šli domů. Naše cesta s Daisy se rozdělila asi sto metrů od mého domu. Když už jsem otvírala branku všimla jsem si modré růže která ležela před dveřmi a ve schránce byl nějaký dopis. Dopis jsem vyndala a růží sebrala. Olimu jsem dala najíst a potom ho dala spát. Tak a teť se jdu podívat na ten dopis.
Bylo v něm napsáno:
Takže princezno! Přijdu dneska v jednu. Adam mi řekl že pro mě máš velký překvapení ale neřekl jaký! Taky říkal že ti odjeli rodiče do lázní takže se dneska připrav že si to píchání užiješ!Tvůj Darling
To snad ne! Jedinej člověk kterej mi říkal princezno, podepisoval se Darling a kupoval mi modrý růže byl... Viktor! Hned jsem to všechno vyfotila Daisy. Odepisovala celkem rychle.
D(Daisy): Já jsem to říkala! Co hodláš dělat?
E(Ema): Já nevím! Poraď! Je půl jedný! Jak mu mám říct že je táta?
D: Řekni mu to hned jak bude chtít vědět to překvapení!
E: Daisy já to nezvládnu!
D: To zvládneš! Já ti věřím! Udělej to pro Olivera!
Takhle skončila naše konverzace. Netuším co mám dělat. Jediný co jsem stihla bylo se převléct. Najednou jsem slyšela zvonek.
ČTEŠ
Proč ses vrátil? ✖✖✖
Roman pour AdolescentsAhoj, já jsem Ema a je mi 17. V 15 jsem byla na silvestrovské párty na které byl jeden starší kluk. Celej večer jsme na sebe pokukovat až o půlnoci za mnou přišel a z nenadání mě začal líbat. Oba jsme byli už dost opilí a on mě odtáhl do ložnice. Ne...