3

26 3 1
                                    

Ráno jsem se zbudila okolo pátý protože jsem přemýšlela nad tím co mi včera napsala Daisy. Nevím jestli si že mě dělala Srandu a nebo to myslela vážně. Vstala jsem z postele a šla na záchod. Potom už jsem slyšela jak mě volá Oli. "Mami! Už je tady tatínek?,,  Zeptal se mě když jsem ho nesla dolů ze schodů. "Ještě ne ale slíbil že dneska příjde a příjde taky Daisy.,, Posadila jsem ho na sedačku a pustila mu mašinku Tomáše. Šla jsem nám udělat nějakou snídani ale zjistila jsem že doma skoro nic nemáme takže.... Jsme si dali jenom nějaký cereálie s mlíkem. Potom jsem se věnovala úklidu a potom Olimu. Najednou mi přišla zpráva.

D: Em můžu přijít už teť? Teda snad tě nebudím kdyžtak promiň.

E: Neboj jsem vzbuzená už od pěti takže v poho. Klidně už přijď koukám s Olim na mašinku Tomáše.

D: už jsem na cestě!

Ani za deset minut už byla tady. Objali jsme se a ona mi ukázala ještě zabalený těhotenský test.
"Jdu na to!,, Šla do koupelny.
Takže ona to myslela vážně. Asi za deset minut se z koupelny ozvala rána. "Daisy? Jsi v pohodě?,, Běžela jsem ke koupelně. "Nejsem v pohodě! Nic není v pohodě! Já nemůžu mít dítě v osmnácti!,, Podle hlasu jsem poznala že brečí. Otevřela dveře a spadla mi okolo krku. "Asi byl pozitivní co? A volala jsi to Martinovi? Že máš opožděnou menstruaci.,,  Odvedla jsem jí do obýváku. "Musím na potrat! Martin mě jinak nechá a rodiče nemám tak dobrý jako ty. Víš přece že můj táta je alkoholik a mamka nemá dost peněz aby se postarala o další děcko!,, Zvýšila hlas. "Daisy čo še ti štalo?,, Zeptal se Oli. "Oli Daisy na tebe teť nemá náladu. Zavolám tatínkovi jestli s tebou nepůjde na hřiště jo?,, Chňapla jsem po mobilu a zavolala Viktorovy.

Viktore? Nemohl by jsi chvilku pohlídat Oliho? Já tady mám Daisy a řešíme tady fakt důležitou věc a nestíháme hlídat Oliho.

Jasně a kdy pro něj mám přijet?

Klidně hned

Už jedu

Tatínek už pro tebe jede. "Ty se ho fakt nebojíš s ním pustit samostnýho?,, Zeptala se už trochu uklidněná Daisy. "Ani ne... Po tom co mi včera řekl.,, Začal jsem se červenat když jsem si vzpomněla co mi včera řekl. Za čtvrť hoďky už Viktor troubil před domem. "Tatínek!,, Oli vyletěl ze sedačky a letěl ke dveřím. Já zatím vzala z předsíně dětskou autosedačku do auta. Odemkla jsem a Oli vyběhl k Viktorovy já Viktorovy podala sedačku a zeptala se jestli ví kam by mohli jet. "Jo mám takovou představu! Spíš do kdy má vycházky?,,
Položil sedačku na zem a vzal si na ruku Oliho. "Nevím kam chcete jet ale tak ať je do čtyř doma,, mrkla jsem na Viktora a dala Olimu pusu. Potom už jsem jen koukala jak odjížděj a šla zpátky do domu. "Em kolik myslíš že stojí potrat...,, Koukala si Daisy do klína. "Daisyno na to ani nemysli! Vždyť jsi si dítě tak strašně přála nemůžeš jít na potrat! Už jsi ve čtvrťáků a je říjen těhotná budeš devět měsíců takže by se to narodilo v červnu to už je v poho ne? Max nepůjdeš na maturiťák!,, Zvýšila jsem na ní hlas. "Emo a nebudu náhodou v červnu dělat maturitu třeba? Jak bych se asi měla učit když vedle mě bude brečet nějaký děcko!,, Rozbrečela se ještě víc. "Tak se začni učit už dřív ne? Třeba na konci dubna. Nemusíš se učit až v červnu!,, Znova jsem jí objala. "A jak to mám říct Martinovi? On... On dítě chtít nebude!,, Vysmrkala se ale ničemu to nepomohlo. ,, S tín ti moc nepomůžu.... Já jsem se tomu vyhnula..." Obě jsme seděli a přemýšleli.... ,,A jak se Martin choval když jsi začala mluvit o dítěti?"  Zeptala jsem se. ,, Vždycky mi říká že dítě nechce dříve jak ve třiceti a ani o deset let dřív nebo později!" Stále brečela. Začal mi zvonit mobil. ,,Martin... Mám mu to zvednout? Proč volá mě a né tobě?" Podívala jsem se na Daisy a ona jen kývla hlavou.

Ahoj Martine... Co potřebuješ?

Jo... Čau! Nevíš co je s Daisy? Od večera mi nezvedá mobil!

Je v poho.... Nebo aspoň napůl...

Jak jako napůl? Kde je?

No to ať ti řekne sama je u mě!

Podala jsem Daisy mobil. ,,Řekni mu to! A jestli mu to neřekneš ty tak mu to řeknu já!" Daisy si utřela nos a začla mluvit

Ahoj...

No ahoj! Proč mi prosimtě nezvedáš telefon?

No..... Musím ti něco říct.....

A co? Co se děje? Co se K**** děje?

Slyšela jsem jak zařval do telefonu a to Daisy už asi opravdu nezvládla! Položila mobyl na sedačku a odběhla do koupelny! Ukázal jsem na ní že mu to řeknu já a vzala jsem mobil.

Daisy!!!! Co se děje?

Víš.... Ona..... Je v jiným stavu....

Co?! Sorry asi blbý spojení.. zopakujto!

Že Daisy je TĚHOTNÁ!

Zakřičela jsem do mobilu a chvíli bylo ticho.

Jak jako těhotná!? S kým těhotná?!

S tebou vole! S kým jiným?! Prosím tě řekni mi že jí v tom nenecháš! Skoro se mi tady z toho zhroutila! Bála se ti to říct protože se bála že jí necháš. Postav se k tomu jako správnej chlap a pomož jí!

Vyřiď jí že jedu domů! A že okolo pátý budu doma! 

Pak zevěsil. Došla jsem k dveřím od koupelny kde byla zemčená Daisy! ,,Martin jede domů! Okolo pátý prej bude doma!,"

Proč ses vrátil? ✖✖✖Kde žijí příběhy. Začni objevovat