-Csak egy lány vagyok...
Mondtam és megrezzentem ,amiért kikelt magából.
-Hadd halljam!!!
Mondta hangosan ,követelőzöen.
-Kém vagy? Csak az lehetsz...
-Nem nem vagyok kém. Csak okos. Sokat olvastam ...
-De ez nincs leírva sehol...
-Tudom. Ezt már csak én következtettem ki.
-Kiváncsivá teszel lány...
Engedett el lassan és várta a folytatást.
-Jólvan... Még senkinek nem mondtam el ugyhogy megtisztelve érezheted magad. Szóval...khm...nemtudom hogy ki vagyok...egy kápolna kapuinál hagytak és a Mesterek neveltek. Aztán kb mikor 7 éves voltam megszöktem ...megszöktem és azóta magamat látom el. Nem volt ennivalóm? Hát szereztem...csapdát készitettem és nyulat ettem. Meg madarakat. Olvasni ,írni megtanultam. Aztan eggyé váltam a természettel és kémkedni kezdtem. Majd tanulmányozni az embereket...a testet a lelket . Később a Házakat. S a házak személyeit. Téged is...egyszerűen mintha sakkoznék ...tudom a következő lépést mindig.
-Hány éves vagy most?
-20...
Néztem el ...kicsit szégyenemben.
-És Daenerys? Mikor talált rád.
-Egy hónapja. Elötte rabszolgának álltam hogy ők milyenek . Milyen az életük. Közeleg a tél és alig van élelem. Nem tudtam már vadászni. Ezért is áldoztam be magam.
-Hmmm...
Üllt le ujra s kezeit a térdén támasztotta meg. Majd felnézett rám.
-Hogy élhetted túl? Hét évesen a vadonban ...ez csodálatraméltó. S vajon barátokra leltél,eme kalandos életedben ?
-Nem sokra. Egy talán kettő. Mindkettő halott. De nem érdekel. Inkább az érdekel...hogy kik lehetnek a szüleim?
Ültem le mellé s kérdőn néztem. Gyengéd érzelmeket tápláltam Jaime iránt. Tettszett nagyon is. Megbizom benne.
-Ezt könnyen ki lehet deríteni. Van egy könyv itt Királyvárban. Ahol le van irva hogy hogy néznek ki a családok gyermekei. Ne aggódj segitek ,jó?
Mondta s én elmosolyodtam. Kezemet rátettem az övére. Lenézett az érintésre. Kicsit megszoritotta a kezem. Nyelt egyet. S szemében egy atyai gesztust láttam. Mircellára emlékeztettem ,bár én idősebb vagyok.
-Félek...
Mondtam halkan. A közelgő háborura értettem ...mi lesz ha Daenerys eljön ,mi lesz akkor ? Mi lesz Cerseijel és a Másokkal.
-Ne félj...segiteni fogok neked . És vigyázni fogok rád.
Igérte és magához huzott. Végre most az egyszer biztonságban éreztem magam. Nem kellett azon agyalnom mi lesz velem másnap. Itt tudtam mi vár rám.Lassan visszakellett menni . Még mindig korán volt igy Cerseihez siettem felöltöztetni.
-Reggelt Felség.
Mondtam neki és meghajoltam enyhén . Fogtam a ruháját és ráadtam . Haját kifésültem. Kérdezgetett de kivágtam magam mindig. A nő tudta hogy valami nem stimmel. De tartotta magát a mondáshoz. "Tarts közel barátaidat ,de még közelebb az ellenségeidet" erre elmosolyodtam. És meggyőztem hogy bízhat bennem. Szemei hazudtak . Az álcázás nagymestere . Emiatt csodálom is kicsit h rezzenéstelen arccal tud hazudni. Bele a szemedbe. Okos volt ,tapasztalt és egy megtört nő aki szivében gyászolja a három gyermekét. De nem jó ember. Vagyis mi számít annak ,igaz?
YOU ARE READING
Trónok Harca (GoT)
FanfictionSandra egy árva leány. Nemtudja kik a rokonai ,bele is törődött. rabszolgaként éli életét ...jól kitanulta azt hogyan lopjon másoktol és a harc sem áll tőle távol. Tartozni akart valahova. Ezért mikor Meerenbe jött a Sárkányok anyja. mindent elköve...