Bölüm 1

135 10 8
                                    

AnnaBella'nın ağzından;

"Hadi kalk Juzzy, bütün gün seni bekleyemem." diye bağırdım Justin'in başında.

Imm, şey. Sanırım siz daha beni tanımıyorsunuz. Sorun değil, hemen kendimi tanıtabilirim.  

Adım AnneBella Greace, 17 yaşındayım. Az önce 'Juzzy' dediğimde benim ikizim Justin. Ve ben Juzzy yüzünden okuldaki toplantıya geç kalıyordum.

Aslında bu bir ekip toplantısı. Biz 3 kişilik bir ekibiz ama Justin'de bazen bizim grubumuza girmek zorunda kalıyor. Neden mi?

Bizim yani Melody, Nadia ve benim eskiden  çok iyi bir dostumuz vardı.

Adı ; Elissa Butler. Elissa en çok benimle takılırdı, bütün ödevlerini benimle yapardı tabii bende gerçeği öğrenene kadar buna müsade ettim. O zamanlar rolünü çok iyi oynuyordu, hiçbir açık vermiyordu.

O zamanlar Elissa ile çok iyi anlaşıyorduk, fazla iyiydik. Peki ya bu kadar yakınlık iyi miydi? Tabii ki hayır.

Beni kullanmıştı, arkadaşlığımızı kullanmıştı, kalbimi kırmıştı, duygularımla oynamıştı.

Hepiniz onun ne yaptığını merak ediyorsunuz değil mi? O zaman tüm hikayeyi baştan dinlemeye var mısınız?

Evet kızlar veya erkekler. Öncelikle şunu diyim, bir arkadaşım böyle bir düşünce ile hikaye yazmak istedi ve bende ona destek oluyorum. Aslında ben "The Big Secret" in yazarı @IkranurBieber'ım... Kankam hikayeyi yazmayı üşenince tanıtımı ve ilk bölümü ben yazim dedim. Neyse lütfen beğenip yorum yapın.. Sizi seviyorum. Ve unutmadan lütfen "The Big Secret" adlı hikayeme bakın. Ve de o hikaye @IkranurBieber hesabımda.

BEŞGENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin