[Bk1] Chapter 6

150 17 8
                                    

O sa fie referiri la personaje din My life with the Walter boys. Nu este nevoie sa cititi povestea cealalta pentru a intelege capitolele.

---

"Dumnezeule, nu ma mir ca e atat de suparat." a ras Xander ca o fetita. "Era atat de incantat dupa ce te-a cunoscut incat a vorbit despre tine toata dimineata."

"M-a tratat ca pe un tip normal." l-a luat JJ peste picior, cu mana pe inima.

"Era atat de draguta!"

"Ma mir ca nu a scris un cantec despre tine inca."

"Baieti, ochii ei erau doar, aaaah!" a imitat Xander.

"Nu-i asa? A crezut ca e atat de grozav pentru ca a lasat o bancnota de 20 pentru comanda ta." mi-a spus JJ.

"Asta e atat de perfect." a spus Xander continuand sa rada.

Oliver s-a ridicat de la masa, si-a luat sandwich-ul si a iesit din camera. Cateva secunde mai tarziu o alta usa a fost trantita pe hol.

"E urat sa iti lasi invitatii singuri!" a strigat JJ razand.

"Wow, sunteti putin cam duri." a spus Drew.

Xander si JJ s-au uitat unul la celalalt pentru un moment, gandindu-se la cuvintele fratelui meu. "Nah," au ras amandoi.

"Asa suntem tot timpul." a explicat Xander. "Ne luam unul de celalalt mereu."

"Da, e doar suparat ca i-am stricat imaginea de 'cuceritor'."

"Daca spui tu," a ridicat Drew din umeri. "Dar cred ca ar trebui sa plecam din moment ce nu suntem doriti aici."

Chiar daca eram suparata dupa faza cu Oliver, un mic zambet s-a format cand baietii au muscat momeala fratelui meu.

"Oh, nu!" au spus JJ si Xander. "Stati, ne-ar face placere."

"E bine sa avem si alti oameni cu care sa stam. De obicei suntem doar noi." JJ a deschis televizorul si a luat o consola. "Deci joci Call of Duty, Drew?"

Fratele meu mi-a facut cu ochiul inainte sa li se alature baietilor pe canapea. Cand s-au decis sa isi petreaca timpul omorandu-se unul pe celalalt, eu m-am decis sa il caut pe Oliver. As putea sa termin cu scuza aia...

Chiar daca JJ si Xander au fost rai in legatura cu asta, ceva din modul in care vorbeau m-a facut sa ma simt speciala. Oliver chiar a zis lucrurile alea despre mine? Daca da, atunci, poate e timpul sa imi calc pe orgoliu. Oliver sigur a fost fortat si el.

L-am gasit pe balcon. Cand am deschis usa de sticla, el se uita la cerul de noapte. Oricum, ce mi-a atras atentia a fost ce era dedesubt.

"Woah," am spus surprinsa. "Toti oamenii aia?"

Oliver si-a luat privirea de deasupra si a mutat-o in jos. "Sunt aici sa ne vada? Da." a oftat.

"Probabil ca e minunat." Nici nu puteam percepe numarul de fete care asteptau pe strada doar pentru a ii vedea putin.

"Te obisnuiesti."

"Nu cred ca m-as obisnui vreodata cu asta." am raspuns uitandu-ma la sutele de fani.

"Asta am spus si eu la inceput." a spus Oliver. Si-a trecut o mana prin par si apoi s-a intors spre mine. "Uite Stella, imi pare rau pentru mai devreme. Nu ar fi trebuit sa va pacalesc asa. Eu doar-"

"Stai," am spus intrerupandu-l. "Nu-ti cere scuze. Eu ar trebui sa-mi cer scuze. M-am comportat ca o idioata. Tu doar..."

"Te-am luat prin surprindere." a terminat Oliver.

"Da," am aprobat.

Am tacut amandoi. Fara sa stiu ce sa fac, mi-am dus ambele maini la spate.

Usa s-a deschis iar JJ si-a bagat capul surprinzandu-ne pe amandoi.  "Doar verificam." a spus dand din sprancene. "Dar sa va amintiti copii, folositi protectie."

"JJ..." a spus Oliver cu voce joasa.

JJ a afisat un zambet inainte sa inchida usa si sa ne lase singuri din nou.

"Ok," a spus intinzand mana. "Sa o luam de la inceput. Eu sunt Oliver Perry, solist in trupa The Heartbreakers."

M-am uitat pentru un moment la el inainte sa zambesc. "Stella Walter," am spus si am dat mana cu el. "Fotograf amator."

Oliver m-a orbit cu un alt zambet de al lui. Era primul eral pe care l-am vazut de la Starbucks incoace. "Pai, Stella, fotograf amator, ma bucur sa te cunosc."

Cu mana inca a lui, am inceput sa zambesc.

"Si eu ma bucur sa te cunosc, Oliver." Raspunsul meu a fost aproape o soapta. Pronuntandu-i numele ma facea sa ma simt... timida?

Fata lui Oliver s-a incruntat. "Nu e un tip faimos cu nume ca al tau?"

Rahat. Stomacul meu s-a intors. Rahat, rahat, rahat! Uram cand oamenii stiau de tatal meu. Era atat de rusinos. "Cu numele meu? Nu stiu." am spus sperand ca daca sun suficient de detasata, o sa lase subiectul. "Da, un comediant care a fost la Saturday Night Live cam acum o luna. Daca stau sa ma gandesc mai bine, chiar semeni cu el."

Acum sigur si-a dat seama. "Sunt sigura ca arat ca destul de multi oameni."

Oliver m-a studiat pentru un moment dupa care fata lui s-a luminat deodata. "Imi amintesc acum! Numele lui e Isaac Walter. Il cunosti?"

Fata lui arata atat de draguta incat am oftat si am raspuns la intrebare. Probabil am parut idioata. "Da, e tatal meu."

___

Ok, la asta nu ma asteptam.








You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 27, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Heartbreak Chronicles-TRADUSAWhere stories live. Discover now