Bir Kere Seviyorum Dedin..

18 1 0
                                    

Senin için o kadar basit gelen şeyden bahsediyoruz.

Seviyorum demek.

Bende sevdim. Seni sevdim ve her defasında içimden geleni söyledim. Aşık oldum ben sana. Her defasında bunu dile getirdim.

Hani o aramızdaki kilometrelerce uzaklık varya. Sorun olmadı o hiç bir zaman. Sorun sen. Sorun senin sevgin. Sorun senin vazgeçişin.

Allaha dua ettiğim tek adamsın sen. İyi olsun diye mutlu ol diye.

Hıçkıra hıçkıra sevdim ben seni.

Bak sana bir anı mı anlatayım. Çok çaresiz ve yanlız hissettiğim o anı mı.

Lojmandayım. Gece çalışıp sabah çıkmıştım işten. Buraya kadar herhangi bir sorun yok....
Sabiha geldim duş alıp yatarım diye plan yaptım. Televizyonda müzik kanalını açıp duşa girdim her zaman ki gibi.

Duştan çıktım ve kulağıma dolan ses. O müzik...

Sana bir zamanlar gönderdiğim resmen bana seni anlatan şarkı.

⚛ Aldım başıma belayı. İlk günden belli ki biraz delisin. Biraz kendine has, biraz maceracı.

Aldım başıma belayı... Yüzün ellerin can yakıyor, gamzelerin. Dert oluyor gidişin, dert oluyor hemen dönmeyişin. Sesinde aşk var bi ben duyuyorum. Kalbimde taşla yapamam biliyorum. Sabah olunca açık gel bekliyorum. ⚛️

Bu şarkıyı duyduğum an... Yüzümdeki normal ifade soldu. Saçlarımdan yere akan damlaların sesiyle müziği dinledim. Oturdum bitene kadar dinledim. Dinlerken seninle geçirdiğim üç günün her anı gözümün önünden geçti.

Ağladım. Susarak ağladım. Buz gibi suda aldığım duş beni serinletirken gözlerimden göğüslerimin ortasına kadar inen sımsıcak gözyaşları yaktı tenimi.

Küçük bir kız çocuğu gibi banane tekrar öpmek istiyorum diye ağladım. Tekrar hissetmek istiyordum ben seni.
Yatsan yanıma tekrardan öpsem dudağının kenarından içime çeke çeke öpsem...

Sana dokunmak istiyorum tekrardan.

Elimi tut gezelim istiyorum gene.

Bana yaşattığın o üç günün bütün hayatıma bedel olacağını nerden bilebilirdim ki.

Aklımdan çık diye dua ettim sonra allaha. Karşıma çıkarma dedim. Biliyorum dağılırım. Görsem dayanamam ağlarım. Özlem var çünkü sevgi var aşk var.

Olmadı. Ne sen aklımdan çıktın ne de ben ağlamayı bıraktım.

HisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin