İkinci Gün De Kalalım

9 0 0
                                    

Olsa da olmasada.

Sevse de sevmesede.

Silse de... Silmese dee...

Zor gelir bazen sevdiğin adamı öpmek çünkü bilirsin ya hani bir gün sonra bırakıp gidecek, için buruk koklarsın için buruk öpersin.

Sana yaşattığı en güzel ikinci gün olsun bu.

Hami sevdiğin insanın hatarını görmezsin ya. Yada hatası bile güzeldir Güzel adamın.

İşte o ikinci gün. Yanlız kaldığında belli eder kendini. Öyle güzel de belli eder ki. Can kurban canan kurban.
Hani yanlız kaldığımız ilk an beni sarmaladığın gibi aldın kollarının arasına yatağa götürdün ve öptün doyasıya. 7 ay ın hasreti var ya hani. Ne diyebilirim ki sana. Dur demeye dilim varmaz, elini itmeye gücüm yetmez. Ben seni görmeden sevmişim aylarca ya işte... Görünce de ne dersin ki. Öpsün nasılsa gidicek bir daha kim bilir ne zaman gelir doysun dersin. Ama dememelisin.

Hatırlıyorum... Ne hissettiğimi çok iyi hatırlıyorum. O heyecan bir kere oldu. Bir daha olmadı. Kimse için olamadı. Ne de güzel yaktın canımı.

İkinci günü düşünüyorum da.  Nesimi anlatayım size baştan sona özlem di. Bir kaç dakika bile ayrı kalmadık ki. Kalamadık. Ne de güzel bakardı mavinin en güzel tonundan olan gözlerin. Severmiş gibi bakardı. Ben aşık gibi baktım hep ona. Aşıktım. Hala aşığım. İnkar edilecek bir yanı yok ki. Neyi gizleyeceğim. Çırılçıplak duygularım ortada.

Süslü laflar edemem ben senin gibi demiştin. Etmeni istemedim ki hiç. Sen bana bitanem desen benim dediğim bin tane püslü lafa değerdi.

Nede sevmişim seni. Aslında sevgi de değil ki. Aşk bu. Resmen aşk. Ne yazık ki insan bir kere aşık oluyor. Bir kere aşık olup bin kere sevebilir. Ama aşk bir kere olur. O kalp sızısı bir kere olabilir bir daha olmaz. Çünkü parçalanan kalp parçalayanın izleri ile doludur. Zamanla sadece ZAMANLA uyuşur o kalp ve artık parçalanan bir porselenin yapıştırıcı ile yapıştırıldığını düşünün. İzleri AP açık belli eder ya. Bu da öyle. O porselen vazoya tekrar çicek alabilirsin. Sevebilirsin ama sevsede yinede ilk parçaların acısını buruk buruk içinde biriktirir. Kime anlatılır ki. Kim anlar seni. Herkesin sevgisi eşit değil herkesin aşkı eşit değil. Kimin ne kadar parçaladığına bakar bütün mesele. Bazı parçalayandan sonra tekrar bir araya gelmez parçalar. Parçalayan da kalır parçalanan.

Çok severdim hani. Çok severdim be. Bak aklıma gelince bile parçalarım acıyor çok severdim dudağının kenarındaki o gamzeden öpmeyi. Bal işte parçalarım sızladı işte aklıma gelince, gözlerimi doldurdu Doldurduğun çeşme. Açık bıraktın o çeşmeyi ki sen gittikten sonra akmaya devam etti. Damla 💧 damla. Birikiyor her seferinde. Her akşam 🏙. O küçük anlarda aklıma gelmeyeceğin zamanları iple çekiyorum sevgilim. Çünkü beni yordu aklıma gelişlerin. Geldiği an hani tüm moralim alt üst oluyor gözlerim akmaya hazır bekliyor. Bazıları çok da zamansız oluyor. Fazla zamansız.

Yine bahsedince aktı içim anılara...

Bazen ne düşünüyorum bir bilsen. Diyorum ya bu içimde hissettiğim sızı, Ağrı yerine Fiziksel olarak bir acıyı tercih ederim,! Ciddi ciddi düşününce bile mantıklı geldi. Hala öyle ama yapmam bunu mesela. Hani ne kadar sevsende olmaz çünkü Allahın emaneti bu vucüd,!

Zaman geçiyor. Oldu baya ama hala yakıyor... Aldığım nefes ciğerlerime batıyor resmen. Maf ettik darmaduman ettik. Sen beni suçla ben seni.

Merak ediyorum. Ne zaman geçecek diye. Günlüğüme kaç gece daha seni yazıcam diye.

HisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin