31.8.2017
Ahoj jmenuji se Ema a je mi 17 let.Bydlím v Praze a chodím na uměleckou(výtvarnou)školu.Zítra začíná škola a já jdu do maturitního ročníku(naše škola má jen tři ročníky).Myslím že učitelka na konci roku říkala že k nám do třídy přijde nějaký nový kluk.Kluky ve třídě moc nemáme,tak to bude zajímavě zpestření.
1.9.2017
Ráno jsem si dala budík na 6:00,protože jinak bych to do školy nestihla.Vstala jsem a nalíčila jsem se a vzali si tohle:Venku je totiž teplo.Nasnídala jsem se celkem rychle a dneska překvapivě stíhám.Obouvám si boty a běžím na sraz ze svými kamarády Kubou a Ájou.,,Čau Kubo"a objali jsme se.,,Ahoj Emi,taky tě rád vidím."řekl radostně Kuba.,,A jak jsi se měl celé léto?"zeptala jsem se ho.,,Jo šlo to a co ty?"zeptal se mě.,,Pohodka vždyť to znáš."a rozesmáli jsme se.Najednou mě přišla esemeska od Áji.,,Promiň Emi dneska nejdu do školy.Je mi špatně."stálo v esemesce.,,Kubo dneska nejde naše sluníčko Ája,takže můžeme vyrazit do školy."řekla jsem.Bylo 7:30 a cesta nám trvá cca 10 minut.Vyrazili jsme a cestou si povídali o prázdninách atd.Před školou na nás čekal poslední člen naší top čtyřky.A byl to Vojta který se o prázdninách přestěhoval.,,Ahoj Vojtíne"řekla jsem a objala ho.,,Ahoj Em,jak se máš?"zeptal se Vojta.,,Suprově když už tě konečně po měsíců a půl vidím."řekla jsem.,,Kde je naše sluníčko Ája?"zeptal se Vojta.,,Simuluje doma."řekla jsem a začali jsme se všichni smát.Ája je totiž ten poslední člověk od kterého bych čekala že bude simulovat nemoc.Vešli jsme do třídy a hned jsme slyšeli od spolužáků.,,Kvarteto VeKa přišlo."pošklebovali se všichni.Přezdívku VeKa máme už celkem dlouho (možná od prváku).Jsou to začáteční písmena našich křestních jmen.A ptáte proč takovéhle uspořádání písmen.Protože já jsem chodila půl roku s Vojtou a Ája s Kubou.Sedlo jsme si do lavic Kuba s Vojtou a já zatím sama,protože jsem držela místo Áje.Začala hodina a přišla třídní učitelka a dovedla s sebou i nového žáka.,,Dobrý den třído.Posaďte se.Ráda bych vám představila nového žáka jménem Louis Johnson."řekla.,,Louisi posaď se k Emě."a mě ztuhl úsměv na tváři.,,Paní učitelka,ale já držím místo Alče."řekla jsem žalostně.Rozhodně jsem nechtěla sedět vedle toho nádherného kluka.,,Emo jestli ti můžu radit tak mlč.Stejně jste s Alčou pořád kecali prospěje vám to."řekla učitelka bez emocí.Louis si tedy sednul ke mně do lavice.,,Ahoj jsem Louis jak se jmenuješ ty?"zeptal se.,,Ahoj já jsem Ema a tohle jsou moji kamarádi Vojta a Kuba."a ukázala jsem na své kamarády sedící za mnou.,,Kde vlastně bydlíš?"zeptal se.,,V Praze na Letňanech.Kde ty?"a ještě jsem mu řekla přesnou ulici.,,To je super já taky.Nezajdem po škole na kafe?"zeptal se s nadějí v hlase.,,Jo jasně můžeme."odpověděla jsem mu.
ZAČÍNÁ NÁM TU NOVÁ KNIHA.TAK DOUFÁM ŽE SE VÁM BUDE LÍBIT.
ČTEŠ
Láska mezi řádky
Teen FictionLáska mezi dvěma teenagery může být všelijaká.Jak si 17 letá Ema poradí s nástrahami lásky,jaké nástrahy jí v lásce čekají a miluje jí vůbec nějaký kluk?