Překvapení

14 2 0
                                    

V noci jsem se probudila a musela jsem běžet na záchod zvracet.Když už jsem objímala mísu Louis mě ze zadu chytl vlasy a hladil mě po zádech.,,Dobrý princezno?"zeptal se rozeslala a zároveň ustaraně.,,Jo v pohodě"řekla jsem a znovu se jsem se nadehla nad záchod.Potom mě Louis vzal a odnesl do postele.Hladil mě po zádech a objímal dokud jsem neusla.Ráno jsem se probudila a bylo mi v celku dobře.Louis vedle mě spal a tak jsem si ho vyfotila a dala na tapetu.Potom jsem šla do koupelny a tam jsem se učesala a nalíčila.Po hygieně jsem se šla obléct a vzala si toto(bez bot):

Když jsem se oblékla Louisovi ruce se obmotaly kolem mého pasu a začal mě líbat na krk

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem se oblékla Louisovi ruce se obmotaly kolem mého pasu a začal mě líbat na krk.,,Tohle nebudeš potřebovat,"zašeptal mi laškovně do ucha.,,Jak to že ne?"zašeptala jsem a otočila se k němu čelem.Začali jsme se líbat a pomalu přecházeli k posteli.Schodila jsem Louise a já si lehla vedle něho.To se mu ale nelíbilo a tak si mě přitáhl k sobě a začal mě znovu líbat.Asi víte co se potom stalo.Znovu jsme usnuli.Asi po hodině jsem se vzbudila a viděla že vedle mě nikdo neleží.Šla jsem tedy do kuchyně a tam byl Louis a vařil špagety.Přišla jsem k němu a ze zadu jsem ho objala.,,Copak to bude dobrého zlato?"zeptala jsem se.,,No něco co má moje kráska ráda,"odpověděl a dal mi pusu.,,Jdi si lehnou potřebuješ to.Jsi bílá jak stěna,"a ta starost v hlase byla dost poznat.,,Mě je fakt dobře,"řekla jsem,ale v tu ránu se mi zatočila hlava a jan tak,tak mě Louis chytnul.,,Jsi v pohodě?"zeptal se.,,No moc ne"řekla jsem po pravdě.Když to  slyšel odnesl mě do pokoje.Musel jít dovařit oběd a já si zatím četla.Za chvilku přišel Louis a lehl si vedle mě.,,Nevíš z čeho je ti tak blbě?"zeptal se a hladil mi ruku.,,No jedna věc mě napadá,"řekla jsem po chvíli přemýšlení.,,A jaká?"zeptal se zvědavě.,,A nemohla bych čekat dítě?"řekla jsem rozhodně.,,No tak možný to je,"řekl Louis.,,Víš že mě mamka zabije jestli je to pravda,"řekla jsem a rozbrečela se.,,Nebreč to nějak vyřešíme"utěšoval mě.,,A jak chceš mě snad postavit před rozhodnutí jestli si to dítě nechám nebo ho zabiju?"zeptala jsem se.,,Ne to ne já si chci to dítě nechat."řekl skálopevně.,,No tak tím pádem by jsme si měli najít brigády a vlastní bydlení,"řekla jsem a začali jsme plánovat.Kolem druhé jsem dostala hlad a tak mi Louis dal rohlík.Ve tři jsem byla objednávám k doktorce,která by mohla vše potvrdit nebo vyvrátit.,,No tak gratuluji čekáte miminko,"řekla doktorka.,,Tak děkuju nashledanou,"řekla jsem a odešla.Louisovi jsem všechno řekla a ten mě objal a řekl mi že to zvládneme.Šli jsme domů a tam jsem hned usla.

Láska mezi řádkyKde žijí příběhy. Začni objevovat