Hlídání jménem Louis

14 3 1
                                    

Ráno jsem se probudila a bylo mi pořád špatně.Mamka mě tedy bere k doktorce.Čekali jsem tam asi hodinu.Čas jsem si krátila psaním s Louisem.Potom jsem šla na řadu.,,Dobrý den co vás trápí?"pozdravila doktorka.,,Dobrý den druhý den je mi strašně špatně,"řekla jsem.,,A bolí vás něco?"zeptala se doktorka.,,Jo břicho,"odpověděla jsem.,,Tak dobře já ti ho prohmatám.A když tě to bude bolet tak řekni,"informovala mě.Prohmatala mě břicho.Nejvíc to ale bolelo v podbřišku.,,Je tady šance toho že jste těhotná?"zeptala se doktorka.,,Ne není,"odpověděla jsem ihned.,,Dobře takže bude užívat tyhle prášky.A za týden na kontrolu,"informovala mě.Vyšla jsem z ordinace a mamka hned vyzvídala.Všechno jsem jí řekla.,,No Emo to je špatný.Já dneska odjíždím s tatínkem na pracovní cestou a Marek je ještě dva týdny na tom puťák,"řekla mamka sklesle.,,A na jak dlouho jedete?"zeptala jsem se.,,Na 14 dní,"řekla mamka.,,Klidně jeďte.Já se domluvím s klukama že u mě budou."informovala jsem mamku.,,Opravdu to zvládneš?"zeptala se mamka se strachem v hlase.,,Jasně neboj se,"odpověděla jsem.Přijeli jsme domů a mamka si zabalila věci a odjela.Mezitím jsem s Louisem domluvila že u mě bude i spát.Tohle nedopadne dobře.Myslím tím pro rodiče.Odpoledne přišel Louis.Ihned jsem mu skočila kolem krku.,,Ahoj princezničko,"řekl a začal mě líbat.,,Ahoj lásko.Víš jak jsi mi chyběl,"řekla jsem mezi polibky.Donesl mě na postel a lehl si vedle mě.Povídali jsme si a já se dozvěděla že máme týden ředitelské volno.K večeru si Louis šel domů pro věci.Já mezitím udělala večeři.Byli to vafle s nuttelou.Když dlouho nešel šla jsem si lehkou a usla jsem.Spala jsem asi půl hodiny a potom mě vzbudili Louosovi polibky.Ihned jsem ho stáhla do postele.Chvilku jsme se jen tak líbali,ale po chvilce už z postele letělo moje tričko.Asi nemusím povídat co se potom stalo.Když jsme skončili tak jsme se šli najíst.Já teda jenom suchý rohlík,ale i tak to bylo kouzelný.,,Jsi nejlepší princezno moje"řekl Louis.,,Ne to ty jsi naprosto úžasnej,"řekla jsem.Když jsme dojedli Louis dál nádobí do myčky a mě odnesl do postele.Pustili jsme si film a to Titanik.Celý film jsme se s Louisem líbali,takže jsme ho v půlce vypli.Potom jsem si ještě povídali a já jsem usla.O tomhle dni můžu říct jedno.Mám toho nejlepšího přítele na světě a miluju ho celým svým srdcem.

Láska mezi řádkyKde žijí příběhy. Začni objevovat