Mert'in ağzından;
Bizimkiler bahçede konuşurken yanımıza mira geldi güzel kızdı aslında o gün fizik hocası ateş'i mira'nın yanına alınca yakıştıklarını farkettim. Hazal Ve benim gibi güzel aşkları olabilirdi.
Hazal'la 5 aydır çıkıyorduk.
Ama şu 2 aydır aramız sebebsiz yere açılmıştı.
Seviyorum o kızı güzeldi de zaten Aslında fazla güzeldi.
Mira yanımıza şaşırmış ve endişeli bir şekilde gelip ateşle konuşmak istediğini söyledi.
Ateşli konuşurken Ateş birden onu itti ve konuşmaya başladı."Saçmalama kızım hazaldan bahsediyoruz o öyle birşey yapmaz!gurupça biliyoruz hazal'ın aşkını"
Dedi bir şeyleri olduğunu anlamıştım onlar gittiğinde Demir ve Miraç'a
"Gelirim birazdan"
Deyip onların arkasından gittim. Birini arıyorlardı sonra kızlar tuvaletine girdiler. Ilk başta girmek istemedim sonra konuşmalarında Hazalın da geçtiğini hatırlayınca yavaş ve sessizce Kapıyı açıp onları dinledim. ilk bağırdı
"Doğru mu lan"
Diye. ateş baya sinirliydi ama şu an karışmak istemedim sonra meleğimin sesini duydum ama dediği şeyler midemi bululandırdı o an nefret ettim ondan.
İçeri girip hazal'a baktım.
Ağlamaktan gözleri kızarmıştı,işin tuhafı önceden ağladığını görsem benimde gözlerim dolardı ama şu an hiçbirşey hissetmemiştim hazala dönüp"Demek bu yüzden soğuktu aramız!"
Dedim ve devam ettim
"Önceden olsa seni böyle görsem bende ağlardım ama şimdi... sadece hoşuma gitti!senden nefret ediyorum!"Dedim ve tuvaletten çıktım. Okulun otoparkına gittim. Arabama binip rastgele bir bar'a sürdüm.
mira'nın ağzından;
Hazal'ın dediği şey çok kötüydü.ikiside (ateş-mert) kardeş gibilerdi ben bunu düşünürken içeri mert girdi ve bağırmaya başladı
"Demek bu yüzden soğuktu aramız"
Konuya göre saçma bir cümle derken devam etti
"Önceden olsa seni böyle görsem ağlardım ama şimdi... sadece hoşuma gitti! senden nefret ediyorum."
Dedi ve tuvaletten çıktı. Ateş'te beni sürükleyerek çıkardı. Sonra bana dönerek
"Aslında kimseden özür dilemem ama kardeşimin ve benim gerçeği görmemizi sağladın. farklısın..."
Biraz durduktan sonra
"Benim için bile farklısın ama..."
dedi ve ben birşey diyemeden gitti.