3.Kapitola 💏❓

269 15 0
                                    

Po cestě jsem šla asi půl hodiny. Šla jsem okolo bludiště když v tom mě někdo chytl za ruku. Zakryl mi pusu rukou. ,,Teď tě pustím. Nekřič. Nikdy bych ti nic neudělal. Mam tě moc rád. Nekřič platí?" do řekl a ja věděla kdo to je Thomas. Kyvla jsem na znamení. Pustil mě. ,,Už jsi mi něco udělal!!" zvýšila jsem trochu hlas. ,,Kdyby jsi mě nechala na tom balkoně. Věděla by jsi, že jsem si měl vzít Ledovou princeznu ne Šťastnou Kate. Ty si o našem sňatku nevěděla?" řekl a ja se mu hrnula do jeho objetí. ,,Promiň. Byla jsem blbá. Měla-'',,Pšš princezno...s kým mam tu čest mluvit?" ,,S šťastnou" do řekla jsem a on mě hebce políbil. ,,Mužem to spolu teda zkusit?'' zeptal se,,A jakou chceš princeznu?" ,,Šťastnou..." řekl šťastně. ,,Dobře...mužem to zkusít." řekla jsme a rozeběhla jsem se do bludiště. Běžela jsem do prostřed. Od tam tud do stájí. Osedlala jsem Darby opatrně ji vyvedla ven druhou stranou než princ přijde. Osedlam i Diabla. ,,Počkej na panička." Pak jsem vylezla ze stájí. ,,Kate!"
,,Ano?'' vykoukla jsem ven a on se na mě usmál. Běžel za mnou. Ja jsme rychle zavřela nechala schválně otevřené dveře. A vyběhla za Darby. Vyklusala jsem. Thomas akorát vyběhl ven. ,,Chyť mě!" zakřičela jsem a udělala kolečko okolo sochy naší rodiny. Thomas už vyvedl Diabla a ja vyrazila směr ze zámku. Slyšela jsem za sebou koně tak jsem zrychlila. ,,Darby šup to zvládneš.'' pohladila jsem ji a ona zrychlila ,,šikulka" dojely jsme na louku. Thomas byl asi 100 metru od nás. ,,Nechytili jste nás" zakřičím se smíchem. ,,Měla jsi náskok"
,,A ty jsi říkal, že máš nejlepšího koně na světě " řekla jsem se smíchem. Thomas přijel ke mě blíž. Chytl mě za bradu a políbil. ,,Stejně jsem vyhrál ja" řekl mezí 💏 (polibky).

Celý zbytek dne byl skvělý. Matka si mě odchytla když jsem chtěla jít na večeři. ,,Co se stalo jsi zase jiná než ráno" ,,Zamilovaná. Proč jsi mi neřekla, že se budu muset s princem Thomasem vdát?'' ,,Chtěla jsem aby jsi mi se do něho zamilovala. A ne aby sis ho vzala z povinnosti. Dnes je ples tak se uprav." ,,Děkuji. Mam tě moc ráda "

Večeře byla v pohodě. S Thomasem jsme se na sebe usmívali.

Úpravy na ples byli skvělý. Pomahala mi Lili moje nejlepší sestřenka. Přijela ja ples.
Na sebe jsem jsem si vzala

 Na sebe jsem jsem si vzala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A Lili

Vlasy jsem měla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vlasy jsem měla

A Lili je měla v drdolu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A Lili je měla v drdolu. Na ozdobu měla korunku. Ja ji měla taky.

Otevřely se dveře. Všichni na nás upřely zrak. Uklonily jsme se a šly za Kralovnami.
Někdo mi zaklepal na rameno. Lukas(bratranec)
,,Smím prosit výsosti?" usaml se ,,Jistě princi'' zasmaly jsme se. Celý večer jsem tančila s každým kromě Thomase.
Bylo za pět minut půlnoc. ,,Za pět minut uprostřed bludiště." pošeptal. Uklonila jsme se.

Byla půlnoc 🕛. A ja stála uprostřed bludiště. Najednou se rosvitili světla 💡okolo velkého Dubu, na kterém byla houpačka. Začala hrat hudba🎶.
,,Smím prosit?'',,Jistě " tančily jsme. Pak mě houpal na houpačce. Když jsme se dohoupala. ,,Míla Kate. Jsi ta nejlepší dívka na světě. Když lid říkal, že máš srdce z ledu. Po pravdě jsme se tě bál. Ale neměli pravdu. Jsi úžasná. Máš srdce na pravém místě. Když ti na koni vlajou vlasy. Jsi jak nějaká víla. Máš svůj názor. Nenechaš si nic dát. Když ti někdo ublíží. Stane se z tebe Ledová princezna. Ale uvnitř sebe schovaváš zradu,smutek. Teď si práva. Šťastná, usměvavá, vtipná, ale když jde o vážnou věc víš jak ji vyřešit. Ja chci být s tou šťastnou Kate. Ale smířim se i s tou s Ledovou. Kate strašně moc tě miluju. Nedovedu si představit, že tě chtěl jen pro peníze. Ty jsi výjimečná. Tak se tě chci zeptat..POKLEKL..Staneš se mou královnou Kate??" ukončil svůj projev. Myslel to všechno vážně jeho modré oči mi to ukazovali. ,,Ano " řekla jsem šťastně a políbila. Nasadil mi prstýnek. Pak jsme se strašně moc dlouho libali. ,,Miluju tě'' řekla jsem mezi polibky. On se zarazil. Odtahl se.,,Važně??" řekl s naději v očích. ,,Ano, už od týden co jsi přijel. Jsem se do tebe zamilovala." objal mě a políbil do vlasů.

💙Princezna s ledovým Srdcem💙 |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat