Poslední dobou jsem se do těch příběhů a recenzí dala co? Tak jdeme na to!
Tak, cover. Cover je hezky udělaný a miluji ten citát pod nápisem! Zde nelze přežít, zde lze jenom zemřít... Dokonalost. To by mi bohatě stačilo jako popis ♥
Popis sám o sobě moc nezaujme. Daleko více by se mi líbilo hodit tam nějakou větu z knihy, obsahující ten název "Ruská ruleta"Děj knihy. Kniha je psaná formou deníků různých dětí. Už to samo o sobě je velice zajímavé. Vždy z psané verze (začátku kapitoly) se přechází do děje. Každá kapitola má svůj děj a ani jedna není nudná, že bych jí jen tak v rychlosti bez zájmu přejela. Příběh pojednává o uvězněných dětech, které hrají hru smrti. Nevím proč, ale jakýmsi stylem mi to připomínalo psí zápasy, akorát tady byly děti a bylo jich tam více. V psích zápasech jsou z principu jen dva psi, tady šly do arény vždy 4 děti na které se vsázelo, který umře. U psích zápasů se vsází na to, který pes vyhraje (Většinou). Kniha je psaná zajímavou formou, která mě velice zaujala. Je to pěkné. Autorka přidává i části které nejsou kapitoly a vysvětlí v nich různé nejasnosti, to svým způsobem rozhodně není na škodu. Popis různých událostí je provedený velice dobře a je lehké si u knihy lehce zafantazírovat.
Co jsem tak pochopila, hlavní postava celé knihy je Dylen Loser. Tenhle klučina je svým osobitým způsobem opravdu skvělý. Jeho chování mě někdy až zaráželo, ale tipla bych, že toto mělo být právě účelem. Jinak jiná postava mě až tolik nezaujala. Ten Dylen ano, jsem zvědavá jestli zemře, což by pro něj bylo vysvobozením a nebo se i nadále bude hádat s těmi týpky :DD
Kniha má momentálně pár částí, které se četly snadno a přelouskala jsem je během jednoho dopoledne, protože jsem se do toho fakt zažrala. Chyb je minimum, spíše překlepy a chybějící čárky a velká písmena.
Příběh je opravdu skvělý a rozhodně doufám, že autorka v něm bude pokračovat. Jsem z toho příběhu nadšená a těším se na pokračování!
Vím, tato recenze je opravdu krátká, ale nebylo se moc k čemu vyjádřit. Je to prostě pěkně provedené! :D ♥
ČTEŠ
Názory pro vás ♥
RandomPřichází prázdniny a to znamená 2 měsíce plné čtení! Hledáš názor na svou povídku? Rady pro zlepšení tvého příběhu? Máš zájem o recenzi na svou povídku? Tak tady ♥