Všechna šeď světa

61 9 0
                                    

Na tuto knihu jsem se popravdě velice těšila. Jak bych jí zhodnotila? Tady ani netřeba slov, je to prostě... WOW! 

Ale ne, to víte že vám napíšu podrobnosti :P

Kniha mě zaujala už svým popisem. Rozhodně to byla kniha, na kterou jsem se těšila a to ne jen pro to, že to měla být první kniha, kterou jsem měla recenzovat. Tuto knihu jsem opravdu začala číst jako ze všech první. Po pár odstavcích jsem se rozhodla odložit jí na později, protože jsme jí chtěla věnovat naprostou pozornost. Vždy když jsem našla volnou klidnou chvíli, šla jsem číst právě tuto knihu. Nechtěla jsme jí číst v autobuse nebo v autě. Na tohle se mi ta kniha nezdála být vhodná. Kniha má velice originální nápad, který jsem doposud nikde nezahlédla. Zasahuje skoro až možná do fantasy? Nevím jak to popsat. Každopádně tohle nadpřirozeno, nebývá mým šálkem kávy. Tohle, bylo něco jiného... Něco odlišného... Něco u čeho jsem si po několika kapitolách říkala ,,Wow... To je nádherný!" 

Tato povídka asi nic nebude říkat lidem, co hledají na wattpadu zásadně fan fikce nebo zamilované příběhy. Ač jsem ohromný zastánce romancí a fan fikcí (ano miluji romance, protože prostě.. Awww). Tohle byla fakt pecka! Doporučila bych jí komukoliv, kdo se chce odreagovat a chce myslet na něco úplně jiného. 

Příběh vypráví o chlapci Simonovi, který je v sirotčinci. Celá kniha je psaná z jeho pohledu. Odtud si ho adoptuje starší pán rose a Albert. Tam je velice hezky podaná část při jejich seznamování. Vzhledem k tomu, že chlapec neumí vyslovovat R a oba jeho adoptivní rodiče mají ve jménech R, tak tam je to fakt úplně takové nyny ♥
Moc se mi líbil popis všech postav. Byl udělaný krátce, ale zároveň výstižně. Dále se v příběhu vyskytuje Elanor. Abych pravdu řekla, u tohoto příběhu jsme ohromně doufala, že to nebude to typické klišé a ti dva spolu začnou chodit a on díky ní uvidí barvy. Nestalo se tomu tak za což jsem opravdu ráda! 

Co se týče chyb, našla jsem jich opravdu minimum. Tudíž se to dobře četlo. Příběh byl psaný opravdu takovou formou, že to prostě nešlo se na to nesoustředit úplně. 
Co mě opravdu dojalo byl konec. Nebudu prozrazovat co se na konec stalo, ale ten konec je tedy opravdu wow. 
Poté je tam tedy ještě bonusová část, kdy Rose vypráví Simonovi příběh o tom, jak se s Albertem poznali. Všimla jsem si, že to je psané na základě jednoho z komentářů. Tahle část mi přišla zbytečná a při jejím čtení jsem moc nedávala pozor. 
Knihu rozhodně hodnotím kladně a určitě si od autorky přečtu něco dalšího, protože její styl psaní mě moc zaujal. 

Další recenze se chystá na fan fikci o Justinovi!
Mimochodem, jestli chce někdo zrecenzovat romanci já po ní skočím okamžitě! ♥♥ 
Užívejte prázdniny a neseďte doma! 
anannie52

Další recenze se chystá na fan fikci o Justinovi!Mimochodem, jestli chce někdo zrecenzovat romanci já po ní skočím okamžitě! ♥♥ Užívejte prázdniny a neseďte doma! anannie52

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Názory pro vás ♥Kde žijí příběhy. Začni objevovat