5. rész- 2.nap #2

6 0 0
                                    

"-Okés-lelkesedtem-Mi a következő?
-Megyünk vásárolni. Kellenek neked új holmik, pölö beszáradt sminkjeid újra kéne venni, meg kellene egy-két új ruhadarab is."

Újabb buszos utunk végével leszálltunk a járgányról és egy kis séta után beléptünk a plázába. Megtámadtuk rögtön a szemben lévő ruhaboltot és rengeteg ruhát próbáltam fel. Volt ami tetszett, volt ami nem, de összességében ebben a boltban 7(!!!)db felsőt sikerült vennünk. A következő ruhaüzletbe léptünk. Ott csak nadrágokat lehetett kapni, így vettünk 3 hosszú farmert és 2 db sortot. Nagyon tetszenek ezek ruhák. A következő boltban 2 pulcsit (szóismétlésekért bocsi :D ) vettünk. Egy bő fazonút meg egy vékonyabbat. Na most jött az a rész, amitől féltem, mert ez a téma, kicsit érzékeny számomra. A sminkek. Beauty guru voltam a Youtubon, már 4 éve videóztam, de anyu halála miatt nem az, hogy feledésbe merült, inkább csak nem akartam, mert anya volt az az ember, aki a legtöbbet segített mind a szerkesztésben mind a vágásban mind a felvételben. Nem azért nem folytattam, mert nem volt segítségem, hanem mert anyu nélkül más az egész. Nem egy videót csináltunk együtt amiket a nézők imádtak. És anyu sminkes volt. Ő tanított engem is. A sminkelés volt a mindenem, imádtam, de rá emlékeztetett akár egy szempillaspirál is. De Gabinak igaza van. Tovább kell lépnem, és ezért csinálom az egészet. Úgyhogy a drogériába belépve a barátnőm rögtön a sminkekhez irányított. A sok tesztelés miatt tök redvás volt már a kezem, de azért élveztem a vásárlást. Vettünk alapozót, korrektort, púdert, új kontúr palettát, szemöldökport, szemöldök fixálót, 2 szemhéjpúder palettát, barna és fekete tust, 2 szempillaspirált, egy fekete szemceruzát, pirosítót, egy szájkontúr ceruza készletet, és 3 db rúzst. El is felejtettem a sminkek illatát. Fél év alatt egyszer sem sminkeltem, minden sminkem beszáradt vagy megromlott azóta. Ez tényleg nem én voltam, de ez úgy tűnik megváltozik. És egyre jobban kezdek neki örülni. 

Következő helyszín a pláza melletti körmös volt.

- Oké, most megint valóra váltjuk az egyik álmod, lezsíroztam apuddal, hogy lehessen műkörmöd. Ebbe mondjuk nehezebben ment bele, mint a hajadba, de a lényeg, hogy megengedte.

- Jesszusom, de imádlak- öleltem meg Gabit. 

- Ne engem, apádat. Bár ha belegondolok akkor még is engem. Jó. Akkor mindkettőnket. 

Bementünk a szalonba, a lány (tanuló lehetett, mert kb egy idős lehetett velünk) nagyon kedvesen fogadott.

- Szia Hanna, már nagyon régóta vártam arra, hogy találkozhassak veled. - mosolygott, de ezt nem tudom, hogy hogy értette, mert ide nem jelentkeztünk be. Csak bejöttünk.

- Szia, öhhm..igazán? - mosolyogtam rá kedvesen.

- Te voltál a kedvenc Youtuberem, sajnálom, hogy abbahagytad. - ahhhhhaaam... szóval a Youtube-ról ismer a csajszi. Elszoktam én már ettől nah. :D

- Tervezek visszatérni, de ez még csak kulisszatitok, szóval sshh - nah, ezen a mondatomon nemhogy a körmös és Gabi, de még én is meglepődtem...

- Jójó. Senkinek semmit... 

- Egyébként időpontot jöttünk kérni - szólalt meg Gabi.

- Nem kell, most helyben megcsinálom, úgysem jött a nő akié volt a mostani időpont.

- Köszönöm - vigyorogtam.

- Na és van valami elképzelés? - ültünk le az asztalhoz.

- S-es méret, kocka forma, fekete matt szín de a gyűrűs ujjaim csillogós ezüstösek. De ez csak egy elképzelés, szólj ha nem megoldható.

- Te még mindig nagyon vágod ezeket. Amúgy tetszik a hajad. És valóra váltható, persze, hogy az.

1,5 óra alatt kész lett a körmöm, gyönyörű lett. A lányrettenetesen kedves volt és érdeklődő. Megvan az új körmösöm :D.


Sok idő elteltével, de itt az új rész. Remélem tetszett <3 puszaa

-P. <3

Veled valahol...Where stories live. Discover now