Investigare

44 2 0
                                    

*Dupa 8 ani de la deces*

Acum, după 8 ani de la acea zi minunata, eu am 21 de ani, și nu, nici acum nu am fost prinsă de poliție, ei încă investighează cazul au luat probe de la toate rudele, inclusiv eu, dar in acea zi in care a murit, am fost pregătită: mănuși, scoci, cuțite, și  îmi curatasem amprentele.

*Dupa încă 7 ani*

Dar in ciuda acestor lucruri, ei au reușit sa afle ca eu eram criminala care l-a ucis cu sange rece și m-au arestat la vârsta de 28 de ani.
Închisă intr-o celula mizerabila, eram singura intr-o încăpere imensa, urma să-mi primesc pedeapsa, aceea fiind moarte, dar...eu am încercat sa fug, am ucis toți gardienii, erau in jur de 54 și am fugit...am fugit in desert dar.. in ciuda efortului depus, m-a găsit, spiritul vărului meu mort, l-am văzut, era acolo se uita la mine cu o privire diabolica, foarte diabolica și m-a ucis la fel cum i-am făcut-o eu, dar el afolosit 27 de cuțite și mi-i le-a înfipt in inima, picior, spate, mâini și ochi, după m-a strâns cu toată puterea lui și m-am stins din viața, eram fantoma, la fel ca el și... și acum eram in aceeași dimensiune cu el, puteam sa văd ce vede și el, vedeam atâtea fantome in jurul meu, el a plecat și eu rămăsesem acolo, blocată, nu puteam sa cred, polițiștii mi-au găsit cadavrul, ei erau atât de dezgustați, era plin sange, m-au dus la morga și după am stat cu Alex..

Depresie asiguratăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum