Rüyanın ardından aşağı inip kahvaltımı yaptım.Annem yine mi korelilerin diye bana söyleniyordu.Annemin 1 aydır beni lütfen koreye gönder diye başının etini yiyordum.Annem ise beni her zaman geçiştiriyordu.Kahvaltımı yaptıktan sonra anneme ben odamdayım diye seslendim.Odama çıktığımda bilgisayardan BTS'in fanmeetinglerine ve konserlerine bakıp iç çektim.Anca rüyamda gittim zaten.Sonra aşağıdan gelen zil sesi duyuldu.Annem kapıyı kapatıp içeri girdi aşağı kim geldiğine bakmak için indim.Annemin elinde bir koli vardı.Yoksa 1haftadır beklediğim BTS posterlerimi gelmişti.Annemin elinden hızlıca koliyi alıp odama koştum.Elime makas alıp heyecanla koliyi kestim evet beklediğimiz posterler gelmişti.Posterleri açıp odamın duvarına astım.Artık her gün onları gerçek olmasalarda görecektim.Annemi odama çağırıp yeni posterleri gösterdim.Annem bana şimdi o posterleri çıkarınca duvarda bant izi kalacak diyordu ama ben duymazdan geldim.1 hafta sonra doğum günüm vardı.Doğum günümde koreye bilet almasını istemiştim babamdan.Doğum günü gelmeden önce babam iş gezisine gitmişti.Biraz umutsuzdum koreye gitmek için belki biraz küçüktüm ama babamla gidersek bişey olmazdı.Doğum günümun zamanı gelmişti.Ama babam hala gelmemişti.Doğum günüm bittikten sonra mutsuz bir şekilde uyumaya gittim.Yatağımda uzanırken birden zil sesi duyuldu bu babamdı aşağı koşaraka indim.Kapıyı açtım babamı gördüğümde boynuna atladım.Ama babamın elinde hiçbirşey yoktu.Biran gidememe hüzününe kapıldım sonra babam eline çantasına uzattı ve 2 bilet çıkarda babam yarın ilk uçakla koreye gidiyoruz. Sanırım bu bir rüyadı kendini çimcikledim canım yandı.Yani yarın ilk uçakla Seul 'e gidiyoruz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM HAYALLERİM BTS İLE
Fiksi PenggemarBTSi hayal edenler army.Karşı çıkanlar antidir.