Draco, sokeana rakkaudesta ja piittaamatta hyvistä käytöstavoista, meni tyttöjen vessaan. Hän oletti löytävänsä Hermionen itkemästä, mutta yllätys yllätys;
Se oli Pansy. Hän itki kynttään, joka oli katkennut hänen tehdessään rakkausjuomaa Dracolle.
Draco pysähtyi ovelle ällistyksestä sekaisin. Molemmat tuijottivat toisiaan, ja Pansyn kasvoille levisi leveä hymy.
"Draco! Sä tulit!" hän huudahti ja juoksi halamaan Dracoa. Poika perääntyi ennen kuin Pansy ehti koskea häneen, ja Pansy jäi kummastuneena seisomaan n. 40 sentin päähän Dracosta."T-tässä on joku väärinkäsitys", Draco mutisi. Hän perääntyi ulos vessasta, mutta Pansy seurasi häntä.
"Dracoooo!", hän itki ja Draco irvisti inhosta. Poika harppoi nopeasti pois ja Pansy näytti hänen selälleen keskisormea.Pian oli ruoka aika, ja luihusten pöydässä oli aika kireät tunnelmat. Pansy piti mykkäkoulua, mutta Draco ei piitannut pätkääkään. Hän katseli taas rohkelikon pöytään, jossa Ron katsoi ja Harry vilkuili Hermionea. Ron huomasi ja mulkaisi Harrya. Harry katsoi toiseen suuntaan, ja Ron yritti saada huomiota Hermionelta. Tyttö kuitenkin luki jotain kirjaa, hyvä jos muisti syödä välillä.
(A/N mä olen hyvin pahoillani siitä että en oo kirjottanu tätä. Mulle tuli mieleen että tästä vois tehä Drarry ficin, mutta ehkä mä en oo niin homo ihminen. Ehkä.)
Ruokailun jälkeen Draco törmäsi Hermioneen käytävässä.
"Umm.." Draco aloitti ja Hermione tuhahti.
"Mä en siis jaksa enää sua häivy mun elämästä!!!!" Hermione huusi ja Draco näytti lyödyltä.
"MUTTA MÄ RAKASTAN SUA!!!" Draco huusi ja alkoi melkein itkeä. Hermione pyöräytti silmiään ja sanoi: "Rakkaus ei ole aitoa ne on vaan teini hormooneja ja mistä vetoo sä oot kauhee homoseksuaali ku koko ajan puhut vaa Harrysta."
Sitten Hermione kiiruhti pois, luultavasti pussailemaan Ronin kanssa ja Draco jäi käytävään miettimään, mikä edes oli aitoa.
(A/N sori, tää shippi ei vaan innosta, enkä oikeestaan enää kirjota (hp fanficcejä) mut jos jollakulla on insta ja haluu oikeesti lukee Dramione fanficciä mun vanhalla Potter tilillä instassa, symegranger, on pitkä Dramione fanfic. En tiiä jos tähän tulee joskus järkevä loppu)
YOU ARE READING
Yksipuolinen Rakkaus
FanfictionTavallinen viitosvuosi. Tavallinen, ärsyttävä kiusaaja Malfoy. Tavallinen kouluintoilija Granger. Kaikki vaikuttaa tavalliselta ja niinhän se onkin. Näinhän se on ollut aina.