-----------Ogges perspektiv-----------
- Han slog mig. viskar Jenny och jag vet på en gång vem hon menar. Alfred. Jag blir spänd i hela kroppen för jag blir så förbannad. Ingen ska få göra min Jenny illa. Jag drar henne närmare mig och stryker henne sakta över ryggen.
Plötsligt kommer Omar och Oscar in springade genom dörren alldels anfådda.
- FÖRLÅT FÖR ATT VI ÄR SENA! skriker dom. Men tystnar snabbt när dom ser mig sitta på golvet med Jenny i famnen. Dom tittar frågande på mig och jag ger dom en blick och tittar på Felix som sitter i andra änden av rummet och tittar på oss. Han reser sig upp och tar med sig Omar och Oscar ut. Jag tackar gud för att han förstår mig så bra just nu.
Jag kollar ner på Jenny occh ser hur hon kollar upp på mig.
- Jenny vad hände egentligen?
---------Jennys perspektiv----------
Jag berättar allt för Ogge och han sitter helt tyst och lyssnar, jag ser i hans ansikte att han är förbannad. När jag pratat klart reser han sig upp och drar in mig i en lång och mysig oggekram, en sån som bara han kan ge.
Jag hör hur dörren öppnas och resten av bandet kommer in. Jag har inte umgåtts så mycket med dom eftersom Ogge inte vill att jag ska få massa foooers på mig och så men jag har alltid tyckt att dom verkar trevliga. Men dom verkar inte veta vem jag är.
Så Ogge presenterar mig för alla tre även om jag redan vet vilka dom är, jag tar i hand med alla förutom Felix. Han ger jag en stor kram och tackar för att han hjälpte mig in. När han slår armanra runt mig känner jag en konstig känsla.
CZYTASZ
King of love - The Fooo fanfiction
FanfictionMin första Fanfiction så den kanske inte är så jätte bra, men skulle bli glad om ni gav den en chans i alla fall ;)