UNİCORN'UN POHLARISim: Yok artıııık😱😱😱
Latte: Gamze bence o içmiştir ya böyle bişey yapmaz.
Siz: Ya inşallah kafası yerinde değilken yazmıştır. Ben zaten sanmam ayık olsa böyle mesajlar atıcağını.
Latte: Bencede😡
Siz: Latiq kanka, Berkay'a sorsana dün gece neredeydiniz içtinizmi diye?
Latte: Kankamsın diye söylemiyorum fena şaka yapıyosunnn.
Siz: Krdş cddym.😒
Sim: Ben Toprak'a sorarım hem dalga geçerim.😆😆
Siz: Essahtanmı?
Sim: Heeee
Siz: Kardeş saol yaaa
Sim: Neyse byyy.
Siz: Byyyy.
Latte: Byyyyy.
Konuşmadan çıktım. Evet 1 saat 42 dakika 29 saniye 13 salisedir dün Ateş'le olan konuşmamızı, hem yazılı hem sözlü hemde görüntülü olarak tartıştık. Sonuç: Hebele hübele.
Konuşmadan çıktıktan hemen sonra Barın aradı.
"Alo" dedim. "Naber Gamze?" Ay ismimi söylemesi bile çok göğzel. "İyi Barın. Sen?" "Bende iyiyim. Lafı hiç dolandırmadan söyliyeyim bu akşam saat 8'de hazır ol."
"Niye?" Ay meraklandım şimdi kız. "Boğaza yemeğe gideriz diye düşündüm. Ama müsait değilsen sıkıntı yok. Annemlede gidebilirim." Ay boğaz dedi ay yemek dedi ay gidelim dedi aaay.
İlk espirisine güldüm. Annemlede giderim diye şey etti ya şey edince bende şey ettim şey şey oldu amaaan anladınız siz. "Tabikide gidebiliriz." Sonra aklıma gelen soruyu sordum. "Hangi renk giyeceksin yani ona göre bende ayak uydururum." Diye birşeyler geveledim. "Farketmez, sen herhalinle uyumlusun."
Ben şok ben iptal ben reset. Ya bir insana böyle tatlılık fazla ama.
"Teşekkür ederim Barın"
"Neyse benim şuan işim var sonra görüşür müyüz?" Allah Allah ne işi var ki bunun daha lisedeyiz.
"Görüşürüz." Dedim ve kapattım. Bu olayıda Unicorn'un pohları'na mesaj olarak aktardım.
En önemli an: Ne giysem?
Geçen ay kuzenimin nişanı için aldığım bu elbiseyi giymeye karar verdim.
Bildirim sesini duymamla telefonu elime aldım. Simge'den mesaj vardı.
Sim: Genco👎Kötü haberler.
Siz: Ateş içti ve kafayı bende buldu. Huh mutlu son 😀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAYFA
Literatura Feminina3 vs 3! Kızların eski sevgilileriyle olan savaşları. Ve karşı tarafta kızları özleyen eski sevgililer! Peki nolucak?? Okumadan bilemezsiniz!