Kako započeti predstavljanje ove knjige, a da naprosto ne odam svo oduševljenje i spojlam vam veći dio knjige.
Dakle, my favorite clique ovdje Tessie, i ako ste imalo kao ja onda se konstantno nađete u knjižnici pred velikim brojem knjiga kako zurite u prazno. Razlog tome? Nemam pojma koju bih knjigu odabrala. I baš u sklopu toga našla sam vam se ovdje, neću reći pametovati, ali udjeliti mali savjet ako tražite neku knjigu da si zaokupite misli.
Prva na mojoj listi danas je Sva radosna mjesta od autorice Jenifer Niven.
Ova neodoljiva i prekrasna priča govori o djevojci koja uči živjeti od dečka koji želi umrjeti.
U knjizi se isprepliću priče i dojmovi dvoje glavnih likova, Violet Markey, djevojke kojoj je sestra poginula u prometnoj nesreći, što ju je navelo da se potpunk povukće u sebe, i Theodorea Fincha, lika koji je opčinjen smrću, zna detalje o ljudima koji su počinili samoubojstvo, i na koji način bi se on ubio, no svaki dan ga nešto spriječi.
Njihova priča počinje na školskom zvoniku kada jedno drugo spase od skoka. Bolje se upoznaju dok obilaze znamenitosti u Indiani zbog projekta iz geografije i otkrivaju svoja radosna mjesta. No kako se Violetin svijet sve više širi tako se Finchev smanjuje. Od ljubavnih problema, do obiteljskih problema, suočavanja sa smrću i samoubojstvom, do radosnih trenutaka, životnih vrijednosti i mnogo čega. Dok obilaze razna mjesta u Indiani pronalaze životne vrijednosti i stvaraju uspomene. Tu vam jednostavno moram ubaciti jednu rečenicu koju Finch spominje u knjizi, a to je da nije važno ono što uzimaš već ono što ostavljaš.
Knjiga je uspješno prevedena na 39 jezika i pohvaljena od strane mnogobrojnih ljudi. Samo neki od njih su i Zoe Sugg aka Zoella koja je rekla da knjigu nije mogla ispustiti iz ruku, što isto tako dokazuje činjenica da ju je uvrstila u Zoella book club.
Autorica knjige Jennifer Niven odrasla je u Indiani, i ova knjiga je prva njena knjiga koja je namjenjena mlađem čitateljstvu. Pokrenuto je čak i snimanje filma na temelju knjige i trenutno su u potrazi za idealnim Finchem. Potraga se vodi na instagramu na profilu autorice sa oznakom #findfinch.
Ova knjiga ujedno je i moja najdraža knjiga. Zapravo nikad nisam čitala knjigu o smrti koja toliko slavi život i činjenicu da smo slobodni i posebni. Od samog početka zaljubila sam se u riječi i zbivanja, u humor, u misaonost i surovost, ali i samu stvarnost ove knjige.
Izdavač ove knjige je Profil kojem sam iz samog srca zahvalna što su objavili ovu knjigu. Možete ju potražiti u njihovim knjižarama ili obližnjoj Tisak mediji, ili ako ste kao ja jednostavno posuditi u knjižnici. No ipak moram vam se pohvaliti ja sam uspjela dohvatiti i svoj vlastiti primjerak koji ponosno stoji u mojoj sobi.
Ekipa nadam se da sam vas barem malo zainteresirala za ovu priču. Ako ju odlučite pročitati ili već jeste, ostavite komentar jer me zbilja zanima mišljenje. Isto tako vaši prijedlozi isto su dobrodošli, štoviše poželjni su. A za kraj imam jedno jako jako teško pitanje, čak se ni ne šalim.
Koja vam je najdraža knjiga?
Until next time stay golden my favorite clique. Tessie ⭐❤
YOU ARE READING
Ljudima koje sam čitala
RandomTražite li idealnu knjigu kao bijeg iz stvarnog svijeta? Jeste li se ikad našli u onoj situaciji da uđete u knjižnicu i jednostavno gledate knjige jer niste sigurni koju uzeti? Ako je to slučaj na pravom ste mjestu. Napomena! Ovo nisu moje recenzije...