Hello ekipa, evo napokon i mene s novom uzbudljivom knjigom 13 razloga zašto od Jay-a Ashera.
Ova neobična priča započinje u trenutku kad Clay Jensen na svom trijemu pronalazi paket. U kutiji pronalazi sedam dvostranih audio kazeta na kojima se nalazi 13 priča zbog kojih se Hannah Baker ubila prije dva tjedna. Ne sluteći ništa što bi ga moglo uznemiriti, bezbrižno otvara kutiju i sluša prvu kazetu koja objašnjava priču koja se krije iza tajanstvene kutije. Svaka priča ima glavnog lika. Lika koji je uzrok Hanninog samoubojstva. Sve osobe na koje se odnose priče moraju preslušati kazete i proslijediti ih idućoj osobi u nizu, a ako to ne učine, kopije snimki postaju javne. Za Claya Hannah je bila tek djevojka koja mu se sviđala, ali je nije nikad dobro upoznao. Nadajući se kako su kazete greškom stigle do njega, počinje preslušavati priče, čekajući svoju.
Priče počinju „sitnicom“. Tračevima i ogovaranjima koji su povrijedili Hannah i time nas pisac navodi da razmislimo o sitnim ružnim stvarima kao što su riječi i tračevi koje upućujemo ostalima. Sviđa mi se ideja kako je svaka mala gesta i upućena riječ bitna, te da može promijeniti nečiji život jer i sama smatram da je to tako. Priče dalje kulminiraju veoma polako. Knjiga je pisana iz Clayeve perspektive, on sluša kazete dok šeta gradom, a tijekom čitanja romana čitatelj ima osjećaj kao da je u društvu Claya jer je okolina koju on tada doživljava detaljno opisana i proživljena. Svaka nova kazeta nosi sve veću napetost.
No, upravo zato nakon čitanja romana Trinaest razloga stvara se potreba da se osvrnete oko sebe, preispitate svoje odluke i pronađete u svojoj okolini neku Hannah Baker kojoj još stignete pomoći.
Tko od vas je gledao seriju koja je snimljena na temelju ove knjige i što mislite o njoj?
YOU ARE READING
Ljudima koje sam čitala
RandomTražite li idealnu knjigu kao bijeg iz stvarnog svijeta? Jeste li se ikad našli u onoj situaciji da uđete u knjižnicu i jednostavno gledate knjige jer niste sigurni koju uzeti? Ako je to slučaj na pravom ste mjestu. Napomena! Ovo nisu moje recenzije...