Bog podzemlja

74 21 12
                                    

My perfect clique evo mene opet s novom preporukom. Danas za vas imam nešto malo žešće od prošle knjige. Broj dva na mojoj list zauzima nitko više nego Ursula Poznanski i njen triler Bog podzemlja ili Erebos.

Za sve vas koji nisu toliko upućeni u grčku mitologiju Ereb je primordijani bog i sama personifikacija tame i sjene koja je ispunjavala sve kutove svijeta. Također je Kaosov sin i Niktin brat s kojom je imao kćer i sina.

No sadržaj ove priče ne dotiče se gotovo uopće mitologije. Naime među učenicima londonske srednje škole počinje kružiti tajanstvena igrica Ereb, a oni koji igraju obavezali su se na zavjet najstrože šutnje. Kada taj DVD konačno stigne do Nicka koji je ujedno i glavni lik priče, on ne sluti da će mu igrica preuzeti život. U svijetu Ereba on postaje akcijski junak Sarius, sudjeluje u nevjerovatnim borbama i osvaja fantastične nagrade. Dok Nick postaje potpuno ovisan o igrici, istodobno u školi sve više učenika biva odsutno s nastave, a kada se vrate, potpuno su prestravljeni. Pravo pitanje tada je što ih je zapravo izbezumilo, i tko je Ereb te što želi od njih? Pred Nicka onda dolazi najveći izazov - pobijediti ili otkriti pravu istinu. No, priča ne bi bila priča da u njoj nema malo romantičnog zapleta. Točno takav zaplet Nick pronalazi u Emily, djevojci koja mu se već dulje vrijeme sviđa i koju potajno špijunira na njenom blogu. Osim Nicka i Emily kroz priču se protežu i Colin te Jamie, koji su Nickovi najbolji prijatelji. Ima tu još i mnošto drugih likova, no njih morate upoznati sami.

Izdavač ove knjige je Znanje i možete ju također pronaći u tisak mediji ili knjižarama Znanja, no također ako ju ne želite koupiti nego samo jednostavno pročitati preporučam da ju posudite u obližnjoj knjižnici

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Izdavač ove knjige je Znanje i možete ju također pronaći u tisak mediji ili knjižarama Znanja, no također ako ju ne želite koupiti nego samo jednostavno pročitati preporučam da ju posudite u obližnjoj knjižnici.

Autorica ove knjige je Ursula Poznanski koja je uspješnja austrijska spisateljica za mlade. Svojim prvijencem Bogom podzemlja postala je zapravo i poznata diljem svijeta. Knjiga je prevedena na više od 20 jezika, a također je i 2011. godine nagrađena prestižnom njemačkom nagradom za književnost Deutscher Jugendliteraturpreis (držim fige da sam to točno napisala).

Nadam se da vas je ova priča barema malo zainteresirala jer vam ju ja najtoplije preporučam ako ste fan fantaszije, igrica, misterije i trilera. Vidite akcijski lik kojeg Nick odluči stvoriti u igrici pripada nekim od magičnih i fantastičnih vrsta. On dobi priliku da bira između vilenjaka, vampira, barbara, guštera i ljudi. Također može birati koja titula pripada njegovom liku, te kako će lik izgledati. Postoje 3 pravila kojih se svaki igrač mora držati i glasnik kojeg svaki igrač treba slušati. Nakon što zadaci koje Nick počne dobivati postaju sve realističnije, pritom mislim na to da ih mora obaviti u stvarnom svijetu, Nick počinje shvaćati da nešto stvarno nije u redu. Glavni cilj igrice je doći u uži krug gdje se 4 najjača igrača bore protiv zlikovca Ortolana. No ako se igrica počinje zbivati u stvarnom svijetu, ne znači li to da se treba boriti sa tim zlikovcem u stvarnosti? Na vama je da saznate sami.

Moje pitanje za vas na kraju ove preporuke je koja je zadnja knjiga koju ste pročitali? Do sljedeći put, stay golden 😍❤

Ljudima koje sam čitalaWhere stories live. Discover now