Tae

8.7K 98 1.3K
                                    

İyi okumalar canlarım^•^.

Yine güzel bir sabah(!) Yeni okuluma da bayılmış bulunmaktayım (!) Neden Şu BTS dedikleri grup bana bulaşıyor ki. Daha bir hafta olmasına rağmen bana kafa tutmaya başladılar. Kavga etmek istemiyorum çünkü yeni geldim bu okula. Başıma bela almak istemem.

Hazırlanıp okula geldim. Sırama oturdum.
Daha dersin başlamasına yarım saat falan vardı. Başımı sıraya katıp gözlerimi kapadım. Fakat bana rahat verirler mi?(!)

Yine şu BTS dedikleri grup geldi yanıma. V dedikleri çocuk konuşmaya başladı.

-Selam. Bizim bücürük ne yapıyormuş bakalım?

-Neden benimle uğraşıyorsunuz. Okulda onlarla uğraşmanızı isteyen bir çok kız var. Onlarla da biraz uğraşınsanıza.

-Olmaz. Çünkü biz çirkinlerle uğraşırız. Ve sen bu okuldaki en çirkin kızsın.

-Biliyorum.
Verdiğim cevaba şok olmuşlardı. Aslında cevap verirdim. Ama onlarla uğraşamam.
Oradan Suga diye birisi konuştu.

-Bilmene sevindim doğrusu. Gerçekler acıtır Kim Ha Soo.

-Aynen öyle Suga. Acıtıyor da zaten. Ama sebebi başka bir şey. Yani çirkin olmam değil.

Size söylemiş miydim? Ben 2 yıldır Tae'yi tanıyorum. Hatta iki yıldır ona aşığım bile.

Jungkook konuşmaya başladı bu sefer.

-Neymiş o acı gerçek? Merak ettim şimdi.

-Öğrenmek mi istiyorsun?

-Evet.

-Ben bir aptalın tekine aşığım. Aptal birisi olmasına rağmen bana bakmayacak kadar yakışıklı bir kişi. Peki bu kişiyi merak ediyor musun?

-Evet ediyorum şimdi söyle.

-O kendini biliyor. Ve sana ipucu. O kişi sizin gruptan birisi.

Tae ile göz göze geldik. O an gözümden yaş geldi. Ve koşarak eve geldim.

Kapının çalması ile birlikte pijamalarım ile birlikte kapıya doğru ilerledim. Kapıyı açtım. Tae'yi görmeyi beklemiyordum açıkçası. Beni içeri çekip kapıyı kapattı. Ve bana bunları söyledi.

-Özür dilerim. Ben farkında değildim. Ama sana söylemem gereken bir şey var. Ben sana aşığım Hasoo.

-Ben de sana Tae.

Sonra mutlu bir hayat yaşamayı hayal edip sevgili olduk...

Sonra mutlu bir hayat yaşamayı hayal edip sevgili olduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeni bir kitap ile karşınızdayım. Bunda aklım estikçe yazacağım. Siz de bana destek olun. Sırada Jimin var. Bu arada 298 kelime olmuş yazım hakkını verin yani. Öptüm sizi.

BTS İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin