İyi okumalar.
Oy vermeyi unutmayın.
Sırada Jin var.
Seviliyorsunuz💕Yine aşık olduğu adam tarafından aldatıldı. Hep inanıyordun salak gibi.
Sınıfa geçip sırana yasladın başını. Ağlaman şiddetleniyordu. O sırada yanında Rapmonstar'ı gördün. Ona baktın.
O da konuşmaya başladı.-Yine aldatıldın değil mi?
-Evet yine bir salağa güvendim.
-Ben sana en başından demiştim. Eğer benimle sevgili olursan seni asla hayal kırıklığına uğratmam. Ama dinlemedin.
-Haklıymışsın. Bana hep seni seçmemi söylediler. Ama inanmadım. Senin onlara söylettiğini düşündüm. Özür dilerim.
-Önemli değil. Ama bana bir şans ver. Seni asla hayal kırıklığına uğratmam.
-Peki öyleyse. Yarın okul çıkışı **** kafede buluşalım. Olur mu?
-Ah. Tabi ki. Neden olmasın?
-O hâlde yarın görüşürüz.
-Görüşürüz.
Artık ağlamıyordun. Aslında Rapmonstar senden önceden beri hoşlanıyordu. Ama sen başka biriyle sevgiliydin. Sana Rapmonstar daha iyi dediklerinde. Rapmonstar söyletiyor sanıyordun. Ama haklılarmış. Rapmonstar en iyisi.
Okula gittin. Okuldan sonra kafeye geçtin. Rapmonstar seni bekliyordu. Hemen yanına gidip konuşmaya başladın.
-Bak Rapmon. Ben sana şans vermeye karar verdim.
-Ciddi misin? Çok sevindim.
Gülünce kısılan gözleri ve ortaya çıkan gamzesi...
O kadar yakışıklıydı ki. Tekrar tekrar aşık oldun ona. Ve sevgili olmuştunuz. Sonra tekrar konuştu.
-Ama artık benimsen bana oppa diyeceksin ve bir daha bu kadar kısa giymeyeceksin.
Haklıydı. Çünkü bunları giymiştin.
Ve sonsuza dek (keşkeeeee) sevgili oldunuz.
The And
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İle Hayal Et
FanficOnları göremeyeceğini mi düşünüyorsun? Peki ya öyleyse neden hayal kurmuyorsun? Gerçek olabilecek hayallere adım atalım hadi!