Jimin

1.1K 26 132
                                    


Iyi okumalar bebeklerim...

Marketten abur cubur almis en yakin arkadasinla yine evde 2 kisilik parti yapiyordunuz. Bir anda zil calmisti. Sen de dansinizi yarida bolup zile basan kisiye kufur ediyordun.

Kapiyi actiginda hic beklemedigin birisi karsindaydi. Evet bu okulunuzdaki en havali cocuk olan Jimin'di. Park Jimin...

~Ah, uzgunum rahatsiz ettim. Ama size katilabilir miyim?

Sen tabi sok! Kankanla birbirinize mal mal bakiyonuz. Sen de kendine gelip iceri aldin Jimin'i.

Yani havali Jimin kapiniza geliyor, red edecek haliniz yok ya.

Dans ettiniz falan. Sonra kankan dedi ki DC oynayalim. Siz de tamam dediniz.

Siseyi cevirdiniz. Kankan soruyor, Jimin cevapliyordu. Jimin kendinden beklenecek birsey yapip cesaretlilik dedi. Kankan da firsat bu firsat aninda fesatlasti ve soyledi sunlari;

~Aramizdan birini sec ve onu op.

~Kanka sacmalama ya.

~Tamam yapacagim.

Emekleyerek yanina geldi ve dudaklarinizi bulusturdu. 2 saniye surmustu ama yine de heyecandan gebermek uzereydin.

~Yaaa kanka cok yaisiyorsunuz. Sevgili olun siz bence. 

~Bak ben okulun en havalisiyim. Park Jimin.. Beni reddedemezsin ya, hadi sevgili olalim.

~Ne?

~Of duydun iste. Sevgili olalim.

~Ta-tamam.

Sonra okuldaki herkes sevgili oldugunuzu ogrenmisti. Cogu kizla kavga ediyordun ama yine de seviyordun onu.

O da seni seviyordu. Lise biter bitmez evlendiniz. 6 yil sonra cocugunuz oldu. Ve siz cocugun adini en yakin arkadasinin adini koydunuz.

 Ve siz cocugun adini en yakin arkadasinin adini koydunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BTS İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin