BULLET JOURNAL - oficjalna definicja to ...
TO nie ma definicji.
Ale obrazowo mówiąc jest to zeszyt w którym jest to co JEST NAM POTRZEBNE I TO CO CHCEMY BY W NIM BYŁO. Zazwyczaj sprawdza się jako całkowicie spersonalizowany planer. Ale po kolei.Człowiek, który wymyślił to wieeeele lat temu dziś zbiera brawa. I tu właśnie pojawia się pytanie: czemu? Co w tym takiego jest że każdy zawraca sobie tym głowę?
Już Ci mówię.
Wyobraź sobie drogi czytelniku dzień powiedzmy 27 października. Uznajemy, że jest to powiedziałek. I idziesz sobie do szkoły,pracy czy na uczelnię i nagle kolega pyta Cię czy jesteś przygotowany ważny egzamin.
(Moment jaki egzamin?!?!?!?!?!)
Kręcisz głową, zapomniałem. Wtedy przypominasz sobie jak dwa tygodnie temu ktoś coś podobnego powiedział...
Znajome?
Druga sytuacja.
Biegasz jak oszalała po korytarzach mając 1000 spraw na głowie i jeszcze więcej związanymi z powyższymi dokumentów.Spokojnie. Tu właśnie z pomocą przychodzi Bullet Journal.
Zapytasz: Wait, jest w sklepie kalendarz, po co mi to coś?
I tu jest najlepsze. BuJo jest całkowicie dostosowane do ciebie. W kalendarzu wszystko jest takie same. Raz przez cały tydzień mamy tyle spraw, że miejsca na zapiski nie starcza, raz jest tego tak nie wiele, że po prostu szkoda kartek, bo się marnują.
Tworzysz tam to co jest Ci potrzebne, to na co masz ochotę, ale przede wszystkim robisz to w dowolny sposób, bez zasad, bez ograniczeń.Dla kogo ten system?
* dla niezorganizowanych, jak i dla tych szukających lepszych rozwiązań w planowaniu
* maniaków zeszytów, długopisów, post it i tych co dostają palipitacji serca w papierniczym
* dla tych co mają słabą pamięć i nie ograniają wszystkiego na 200%
* dla osób chcących wyrzyć się artystycznie
* dla każdego kto CHCEZainteresowany? Zapraszam dalej!
CZYTASZ
Bullet Journal
Teen FictionJeśli chcesz wiedzieć czym jest tytułowy Bullet Journal, jeśli szukasz inspiracji, wskazówek czy porad jesteś w dobrym miejscu. Czytając TEN PORADNIK dowiesz się jak ułatwić sobie życie prywatne, szkolne czy rodzinne. Poprowadze Cię krok po kroku, a...