Jest to kolejna część, która jest bardzo ważna w całym BuJo.
Osobiście używałam w próbie tylko dwóch z 10, bo PRÓBA jest po prostu za krótka.
Akurat się niefortunnie zdarzyło, że popełniłam straszny błąd i dałam się pochłonąć bez opamiętania w całą idee tego. I zrobiłam coś czego nigdy nikomu polecać nie będę. Amianowicie założyłam sobie prawie 4 miesiące przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego Bullet Journal na wrzesień i popełniłam ten błąd, że zrobiłam go aż do grudnia. Cała idea mnie powala i już znalazłam zeszyt w kropki, więc z Bullet Journal próba, przenoszę się niedługo do normalnego, ale to też się pojawi tutaj, tyle że potem.So, skoro mamy już klucz i pierwszą stronę, proponuję zrobić najpierw ładną stronę z nazwą miesiąca, lub wypisać sobie wydarzenia, które będą dla nas ważne w tym miesiącu. Ale JEST JESZCZE MNÓSTWO INNYCH MOŻLIWOŚCI NA TĄ POJEDYNCZĄ STRONĘ.
Jeśli chcesz możesz już tutaj zrobić rozkładówke na miesiąc.
Jest kilka możliwości. Warto najpierw wziąć kartkę i wypisać nasze potrzeby oraz ustalić kolejność.
Rozkład miesięczny
Albo możesz umieścić tam podróżnik. Czyli plan wycieczek.Plan finansów? Nie ma sprawy? Plan obiadów? Czemu nie! A może cytat? Jak najbardziej.
Albo wstaw tam codzinnik. Czyli miejsce, gdzie każdego dnia będziesz rysować mały rysunek, przedstawiający coś wyjątkowego z tego dnia. Np,: jadłaś pyszne lody? To je narysuj! Bardzo symbolicznie albo Bardzo artystycznie. Jak chcesz!
Pamiętaj, wszytko zależy od twojej wygody.
Dalej polecam zrobić rozkładówki dniowe/ tygodniowe. Zależy od intensywności tygodnia. U mnie wygląda tu tak.
To tylko moje propozycje!
Na koniec dwie rady.
1)Nie patrz na strony typu paint... bo możesz złapać bujo doła
2) eksperymentuj. To nie musi być idealne. Testuj. W następnej części omówię kolelcje i ich sens@misspel dziękuję!
CZYTASZ
Bullet Journal
Teen FictionJeśli chcesz wiedzieć czym jest tytułowy Bullet Journal, jeśli szukasz inspiracji, wskazówek czy porad jesteś w dobrym miejscu. Czytając TEN PORADNIK dowiesz się jak ułatwić sobie życie prywatne, szkolne czy rodzinne. Poprowadze Cię krok po kroku, a...