Ok.. wiesz już teoretycznie co to jest ten Bullet Journal i powiedzmy, że jesteś zainteresowany rozpoczęciem. Jednak trzeba się zapoznać z zasadami i kosztami.
Moment... wiem co pisałam. Małe koszty, brak zasad.
Pamiętam, spokojnie.Nikt tego nie proponuje, cóż będę pierwsza. Albo i nie, zobaczymy.
Powiem Ci prawdę. Jesteś indywidualną jednostką. Nie musisz się wzorować na wszystkich wokół i nie zawsze wszystko musi ci odpowiadać. Jesteśmy różni!
Dlatego zaproponuje Ci krok, który UWAGA UWAGA będzie dla Ciebie czymś w rodzaju eksperymentu.
NIE MA SENSU WYWALAĆ NA START CAŁEJ PENSJI, KIESZONKOWEGO CZY STYPENDIUM.
Nie ufajmy w 100% modzieTen system może CI SIĘ NIE SPODOBAĆ.
Dlatego polecam Ci coś sprawdzonego, od czego ja zaczynałam. Amianowicie - Bullet Journal na próbę.
Jeśli już jesteś przekonany o tym, że nie chcesz próbować tylko zacząć na czysto zapraszam do innego rozdziału (wejdź na spis i tam wybierz >Bullet od początku< )
Ok.
Skoro jesteśmy w Bullet Journal próba to nie musisz niczego kupować. Wygrzeb stary notes czy zeszyt (najlepiej czysty lub kratka).
Nie zapominij o linijce i długopisie. Proszę wybaczyć to jest podstawa. Masz? To dobrze.Ale najpierw teoria.
Bullet Journal to przede wszystkim system znakowania. Dlatego proponuję wziąć jakąś karteczkę albo na DRUGIEJ STRONIE w zeszycie wypisać sobie klucz.
Tak wygląda u mnie
Ale zdradzę wam sekret. Bez klucza da się żyć.
Co w nim jest? Ogólne oznaczenia zadań. Przydatne dla wzrokowców.Na pierwszej stronie napisałam sobie ładnie Bullet Journal. Wygląda tak:
Na kolejnych stronach powinien być Index, ale osobiście w Bullet Journal - próba, nie polecam, za krótki czas.
W następnym rozdziale pokażę wam przykładowe rozkładówki i kolejne sprawy związane z tym tematem
CZYTASZ
Bullet Journal
Teen FictionJeśli chcesz wiedzieć czym jest tytułowy Bullet Journal, jeśli szukasz inspiracji, wskazówek czy porad jesteś w dobrym miejscu. Czytając TEN PORADNIK dowiesz się jak ułatwić sobie życie prywatne, szkolne czy rodzinne. Poprowadze Cię krok po kroku, a...