dus, star stable heeft een nieuwe trailer uitgebracht, een hannoveraan! dat is m'n lievelingsras! dus ik was helemaal blij jeej hannoveraan hij is zoo cool!
lees ik de reacties:
-star stable gebruikt de animaties van andere paarden-
-het is een ververste engelse volbloed-
-het is een volbloed keer een lipi-
-star stable's beste animatoren zijn weg ofzo-
-kuch kuch welshje kuch kuch-
-star stable kopieert-
-ik heb liever dat langer over de updates doen dan dat ze zou overhaast doen-
-ik stop met sso als het zo doorgaat- (ik zou zeggen doeg)
-de draf van de hannoveraan is zoo fake-
-starstable word zo onrealitisch-
mensen! ik was helemaal jeej en blij en stuff en dan lees ik dit en is mijn hele stemming weg ! en als ik gewoon op YouTube rondkijk zie ik heel veel: my sso ideas, things i hate about sso, en ik vraag me af he, waarom zijn er geen thank you sso of things ik love about sso? en ik volg zelf Corinne misthill en zij heeft ooit een video gemaakt over 'sso guardian angels' mensen die alleen maar sso beschermen ik ben dat niet maar dit wou ik gewoon even kwijt. natuurlijk maakt star stable fouten maar sso word nooit bedankt voor alle dingen die iedereen geweldig vind. maar er zijn twee dingen waarvan ik weet dat wel heel goed ontvangen werden, de engelse volbloeden en de lipi's dus sso denkt: 'o die vinden ze leuk laten we daarmee meer doen' dus maken ze daarmee de starters en hannoveranen en dat sso die paarden maakt betekend niet gelijk dat iedereen ze MOET kopen/ als je de nieuwe paarden niet mooi vind dan koop je ze toch gwn niet??
dus daarom:
THANK YOU SSO FOR:
-de coole kleding en spullen
-de leuke gebieden
-alle missie caracters
-de dieren die we in onze zadel tassen kunnen doen
-dankjullie wel dat jullie je best doen
-dat wij anderen kunnen ontmoeten
-dat wij onze vrienden een uitnodiging kunnen sturen
-alle leuke races
-dat we vrij kunnen rondrijden op jorvik
-voor de codes
-voor de sc
-voor spirit
-de muziek
en niemand is perfect ook sso niet maar we doen allemaal ons best en als sso oudere modellen gebruikt zijn de animatoren ook niet gelijk slecht! als je nog meer pluspunten van sso weet zeg ze in de comments! want ook al is niet alles van sso geweldig, we mogen sso wel effe een keertje bedanken! want het heeft wel mooi 10 miljoen spelers! en die kunnen allemaal minstens een pluspunt bedenken.
dat was het voor vandaag srry voor het niet uploaden!