❦4

18.3K 821 792
                                    

Ben acemi aktör Park Jimin. Burada, ormanın ortasında gizemli 'Çıplaklar Kabilesi' hakkında bilgi toplamaya geldim. Haber ekibi kamp alanından uzaklaştığında Çıplaklar Kabilesi beni kaçırdı!

Ve ben... aşık oldum.

Jungkook'un sertçe sürtünmesiyle gerçekliğe döndüm. Sırtım yay gibi gerildi. Önümdeki ağaca tutundum, gelmek üzereydim.

Jungkook dudaklarını boynuma bastırıp inleyerek boşaldı. Ben de peşinden geldim. Ağaca başımı dayayıp nefeslendim.

"ථЪණඬෂයඇඈඉඊ." Eliyle omzuma dokundu

Başımla onaylayıp onu uzun uzadıya öptüm. "Burada bekleyeceğim"

Hala dillerini anlamıyordum. Ama Jungkook'la birbirimizi anlıyor gibiydik. Büyük ihtimalle su getirmeye gidiyordu. Boğazım inlemekten zımpara gibiydi.

Yere oturdum. Bana dokunması ve sürtünmesi beni deliye çeviriyordu. Elimi erkekliğime koyup çekiştirmeye başladım. Daha fazlasını istiyordum.

Bu Jimin'i sevmeye başlamıştım.

Sertleşmiştim. Alt dudağımı ısırıp tek parmağımı ağzıma götürüp emmeye başladım. Utanmazlıkta sınır tanımıyordum.

Ağzımdan çıkarıp salyayla kaplı parmağımı deliğime sürttüm. Jungkook buraya hiç girmemişti. Parmağımı içime ittirip Jungkook'u hayal ettim. O büyük erkekliğini içime itişini... Parmağımı çıkarıp tekrar soktum ve inledim.

Hışırtı sesiyle elimi çekip kendimi zorla ayağa kaldırdım. Bu sefer neydi? Yılan mı? Başka bir kabile mi?

Elime aldığım odun parçasıyla bekledim.

Jungkook beni asla tehlikeli bir yerde bırakmazdı... Kesin bir yaban domuzuydu.

Sadece yaban domuzu sadece yaban domuzu sadece yaban domuzu sadece yaban domuzu sadece yaban domuzu...

Gözlerimi kapattım "Domuz!!"

"Jimin!"

Gözlerimi araladığımda Jin'le göz göze gelmiştik.

"Menajer?!"

"Jimin!" boynuma atladı. "Yaşadığını biliyordum! Güvende olduğunu biliyordum. Nereye gittin? Ne yaptın? Bizi arıyor muydun? Domuz da neyin nesi? Bir saniye çıplak mısın? Her neyse sorun bu değil hadi geri dönelim. Bacağıma ip bağladım ki rahatça çıkabilelim. Hadi çabuk!"

"Bekle! Jungk..-"

"Neredeyse iki aydır yoksun! İnsanlar senin için ne kadar telaşlandı haberin var mı?!"

Yutkundum. Boğazıma bir yumru oturmuştu.

"Gidiyoruz" dedi Jin beni çekip.

"Jungkook..."

...Jungkook...

◈ ◈◈◈1,5 Yıl Sonra ◈◈◈◈

"Bu imkansız... Birlikte olmamız çok yanlış" dedi.

"Neden?" ellerini tuttum.

"Oluru yok. Artık bu işin peşini bırakmalısın"

"Neler söylüyorsun! Senden vazgeçmeyeceğim" kızın yanaklarını tutup yüzüne doğru eğildim. "Beraber gidelim, seni korurum. Seni koruyabileceğimi kanıtlayacağım!"

"Kestik!" Yönetmenin sesi salonda yankılandı. "Bu günlük bu kadar! İyi iş çocuklar. Jimin her zamanki gibi mükemmeldin"

Gözlüklerimi çıkarıp masaya bıraktım ve bir şey söylemedim. Jin benim yerime konuştu.

Bride Of The Tribe | Jikook (M) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin