19.rész

245 14 0
                                    

Mig a  fiuk a vizbe voltak, mi Camirával kihasználtuk és elmentünk a nagyimhoz hogy vele elmenjünk a temetőbe. Az ut közben elmeséltem a történetem barátnőmnek. Mikor oda értünk Mamához meglepetten de boldogan üdvözölt minket. Kimentünk meglátogatni apát és mikor csak én maradtam a sirnál elmeséltem pár dolgot neki az utobbi pár naprol.
-Soha nem foglak elfelejteni.-fejeztem be a monologomat. Megsimítottam a sir tetejét és oda mentem az engem váró társasághoz.
-Mehetünk.-áltam meg előttük. Camira megfogta a kezem biztatás képpem és elindultunk vissza a nagyihoz. Mielőtt oda értünk Camira telefonja megszolalt.
-Leo hiv.Mit mondjak neki hova mentünk?
-Elmemtünk...kajáért és nem találtunk normális gyors kajáldát.Még keressük a megfelelő helyet.-improvizáltam.
-Szia Leo
-Gyors kajáldát keresünk és viszünk nektek is kaját.
-Menjetek vissza a házba, majd valamikor mi is megyünk a kajával együtt.
-Én is. Puszi.-tette le a telefont.

-Akkor most keressünk kajáldát és vigyünk enni szerencsétleneknek.-nevette el magát.
-Rendben-

Elbucsuztunk a nagyitol, vettünk gyrost és hamburgert, igy keszenáltunk vissza menni a házba.

-Meghoztuk a kaját-orditottam, mire a fiuk hirtelen a konyhába termettek.
-Egyetek amit csak akartok.
-Istennők vagytok-mosolygott ránk Matteo.

-Elmentem aludni. Joéjt-köszöntem el.
Elvégeztem az esti teendőimet és már el is nyomott az álom.

Változás Where stories live. Discover now