POV Brooklynn
Vandaag is het zover: ik verhuis naar Miami. Mijn vader heeft daar een nieuwe baan gevonden waarbij hij 3 keer zoveel verdiend. En zijn oude salaris was al heel veel. Ons gezin heeft het best wel breed maar we scheppen er niet graag over op. Ik ga gewoon op de fiets naar school en mijn broer, Lucas, gaat op zijn scooter. Mijn ouders rijden wel beide in een Porsche en we hebben een groot huis hier in Nederland maar in Miami krijgen we een villa. ' Ben je bijna klaar Brook, we moeten zo naar het vliegveld' roept mijn moeder onder aan de trap. ' Ja mam ik moet alleen nog mijn toiletspullen pakken en dan kom ik' roep ik terug.
Nu alles ingepakt is rijden we naar Schiphol en gaan we het vliegtuig in. Al onze meubels zijn al onderweg naar Miami met een vrachtvliegtuig. De rit in het vliegtuig verloopt vrij soepel. Er zijn geen problemen en de mensen om me heen zijn kalm en rustig, het uitzicht is ook erg mooi.
We rijden met de taxi naar ons nieuwe huis. Mijn vader heeft het over hoe geweldig Miami wel niet is, maar Lucas en ik willen gewoon terug naar Nederland. Daar zijn al onze vrienden en Lucas zijn vriendin. Lucas heeft het nog steeds erg zwaar om het feit dat hij haar moest achterlaten.
We zijn aangekomen bij onze villa en onze nieuwe auto staat al voor de deur. ' Ga de buurt maar even verkennen, wie zien jullie zo wel' zegt mijn moeder tegen Lucas en mij en we lopen door de straten heen. Er zijn hier veel mensen van onze leeftijd, maar dan valt één van die mensen mij op: een jongen met donkerblond haar en blauwe ogen. Hij is erg gespierd en zijn haar zit perfect. Ondertussen is mijn broer verdwenen en zie ik hem praten met wat andere jongens. Ik loop verder totdat ik ineens tegen iemand aan bots. ' Au!' roep ik. ' Kan je niet kijken of zo' zegt het figuur. Ik sta boos op en zie nu tegen wie ik aan ben gebotst: de jongen met donkerblond haar en blauwe ogen. ' Sorry hoor ik wist niet dat hier alleen maar arrogante klootzakken woonden' zeg ik boos en ik loop weg. Mijn broer is ondertussen terug en hij loopt naar me toe. ' Brook ik mag hopen dat je niks ergs tegen hem hebt gezegd want hij is de grootste badboy van onze nieuwe school' . Fijn dat heb ik weer. ' Als " arrogante klootzak" valt onder " aardig" dan heb ik me voorbeeldig gedragen' zeg ik. Lucas weet dat ik een kort lontje heb en niet op mijn mondje ben gevallen. ' Brook let nou eens op, anders eindigt het weer net als dat fiasco van onze vakantie in Spanje vorig jaar'. Kort samengevat: Lucas en ik gingen uit in Spanje, een of andere klootzak gooide bier over mij heen en ik sloeg hem toen in zijn gezicht. Ik wist niet dat het de zoon van de eigenaar was en toen zijn we de club uitgezet. ' Nee, ik zal me beter gedragen'. ' Goed zo sis, ik hou van je. Ik wil gewoon niet dat je iets overkomt'. ' Ik ook van jou bro' zeg ik en samen lopen we weer terug naar huis.
Bij ons huis aangekomen vroeg mijn moeder of ik even wilde gaan kennismaken met de buren. Ik vond het prima en belde aan. ' Hoi wij zijn de familie Bennett. We zijn nieuw in deze buurt en mijn moeder wilde dat ik even kwam kennismaken' zei ik tegen de vrouw die de deur open deed. ' Mam wie is dat?' Vroeg een meisjesstem. ' Dit zijn de nieuwe buren Sophia' zei de vrouw. ' Hoi ik ben Agnes, en dit is mijn dochter Sophia' zei de vrouw. ' Hoi ik ben Brooklynn, maar iedereen noemt me Brook' zei ik. ' Welkom in de buurt, als jullie iets nodig hebben of willen weten kan je altijd aanbellen' zegt Agnes. ' Bedankt' zeg ik en ik loop weer naar huis.
JE LEEST
I won't fall for you
RomanceBrooklynn Bennett verhuist van Nederland naar Miami. Ze is een gewoon meisje op school, geen nerd, en niet populair. Maar in Miami ontmoet ze Cole Woods, dé badboy van de school en hij wil Brooklynn maar al te graag in bed krijgen en laat dan ook go...