POV Brooklynn
Ik kom thuis en loop naar boven om aan mijn huiswerk te beginnen. Vrijdag is het feest van Cole en ik heb geen idee of ik er wel zin in heb. Ik háát deze jongen al vanaf de eerste minuut dat ik hem zag, maar iets in mij zegt dat hij het niet allemaal meende. Dan krijg ik een berichtje van een onbekend nummer
*onbekend*: Hey prinses, morgen haal ik je op met mijn auto. Geen excuus.
* Brook*: Hoe kom je aan mijn nummer? En nee, ik fiets gewoon zelf naar school.
*Cole🙄*: Ik sta om 8 uur voor de oprit!
*Brook*: klootzak
*Cole🙄*: 😘😘
Dan sluit ik mijn telefoon af en ga naar beneden voor het avondeten. Mijn moeder heeft pasta gekookt en het smaakt verrukkelijk. 'Hoe was jullie eerste schooldag?' vraagt ze aan mij en Lucas. 'Leuk, ik heb een aantal nieuwe vrienden gemaakt' zegt Lucas. Hij houdt het gedeelte waarbij Cole een moordpoging op mij deed voor zich, wat houd ik toch van mij broer. ' Ja ik ook' vertel ik mijn moeder.
Daarna vertelt mijn vader nog wat over zijn nieuwe baan en na het eten ga ik naar boven. Ik stap onder de douche, was mijn haren en ga daarna in bed liggen. Ik kijk nog even wat op mijn telefoon en besluit dan om te gaan slapen.Mijn wekker gaat af, half 7 opstaan vind ik véél te vroeg, maar als ik mezelf een beetje wil fatsoeneren moet het wel. Ik ga naar mijn badkamer en doe een simpele knot in mijn haar en zet mijn bril op. Ik begroet mijn broer en daarna gaan we samen ontbijten. 'Ik wil dat je uit de buurt blijft van die Cole' zegt Lucas. 'Ik zou niks liever willen, maar die klootzak blijft maar aandacht bij mij zoeken' verdedig ik mezelf. Lucas knikt en verdwijnt dan de trap op naar boven om zichzelf aan te kleden.
Zo'n 5 minuten later ga ik ook naar boven en kleed ik me om. Een simpel shirtje en een shortje wordt vandaag mijn outfit. 'Rijd je met mij mee vandaag?' hoor ik mijn broer schreeuwen vanuit zijn kamer. Dan denk ik aan Cole zijn berichtje van gistermiddag. Zou hij mij echt komen ophalen? Ik wil niet het risico lopen dat Lucas ziet dat Cole mij ophaalt dus ik zeg tegen hem dat Sophia mij met de auto brengt.
Rond 5 voor 8 vertrekt Lucas naar school, ik wil mijn fiets pakken omdat ik koste wat het kost níet bij Cole in de auto wil maar het is al te laat, zijn rode Lamborghini staat voor de oprit. Hoeveel auto's heeft deze jongen? 'Prinses ik weet dat je in de garage staat, en je weet ook best dat we gister een afspraak hebben gemaakt' hoor ik Cole roepen vanuit zijn auto. Hij stapt zijn auto uit en ziet mij staan met mijn fiets. 'Correctie, jóuw afspraak. Ik heb nergens mee ingestemd' verdedig ik mezelf. 'Je komt nu mee mijn auto in' 'Nee!' En dan is het te laat: Cole gooit mij alweer over zijn schouder heen en sleurt me mee de auto in. Ik denk dat als er iemand om dit tijdstip buiten zou staan, dat diegene denkt dat ik ontvoerd word. Word ik ook, maar ik denk niet dat Cole me gaat blinddoeken.
De hele rit zeg ik geen woord omdat ik dood chagrijnig ben. 'Prinses niet zo boos kijken' ' Stop Cole, ik wil helemaal niks met je te maken hebben!' schreeuw ik naar hem. Ik merk dat hij het maar al te prettig vind dat hij controle over me heeft.
Wanneer we op school aankomen kijkt iedereen ons aan. O ja, ik zat in de auto met de grootste badboy van de school....
Cole opent mijn deur en samen lopen we de school binnen, wanneer ik in de school ben probeer ik zo snel mogelijk te ontsnappen maar Cole heeft me door. Hij pakt me bij mijn pols en duwt me tegen de muur. Met zijn ene hand klemt hij me tegen de muur en zijn andere hand legt hij op mijn onder rug. Hij merkt dat ik kippenvel krijg. 'Zie je prinses, ik ben gewoon niet te weerstaan' fluistert hij in mijn oor. Ik huiver en ik kan geen woord uitbrengen.
Dan gaat de bel. Saved by the bell. Het eerste uur heb ik Scheikunde, gelukkig zonder Cole.
JE LEEST
I won't fall for you
RomansaBrooklynn Bennett verhuist van Nederland naar Miami. Ze is een gewoon meisje op school, geen nerd, en niet populair. Maar in Miami ontmoet ze Cole Woods, dé badboy van de school en hij wil Brooklynn maar al te graag in bed krijgen en laat dan ook go...