1.3 (devamı)

422 38 49
                                    

Yattım kalktım sabah oldu.

Unutmayın benim bulunduğum dünya sihirli.

Şimdi bir tahmin edin bakalım, saat sabahın körü, evdeki herkes kuzu görmüş kurt gibi aç ve ben önlük giymişim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şimdi bir tahmin edin bakalım, saat sabahın körü, evdeki herkes kuzu görmüş kurt gibi aç ve ben önlük giymişim. Sizce nerdeyim?

Çemçük ağızlarınızdan çemkürmeler duyuyorum.

Evet doğru bildiniz; Mutfak.

LütfüCan'ın kalbinden geçen yol neresi peki? 

Midesi.

Midesini neyle dolduracağız?

Patatesli soğanlı omlet ve bir kutu yaprak sarma. Biliyorum çok alakasız ve kahvaltıda bunları yedikten sonra büyük ihtimal hastaneye gideceğiz ama onu bugün mutlu etmem lazım. Mutlu bir Lütfü için malzemeler: Patatesli soğanlı omlet, bir kutu yaprak sarma, futbol maçının özetini veren bir radyo ve masada götlük yapmayan bir Nida.

Yapsın hele ağzının payını nasıl alacak maymun suratlı.

Kahvaltı hazır olduğunda Lütfü'yle Nida'yı çağırdım. Nida ölüm sessizliğiyle içeri girdi. Ardından da Lütfü. 

Masaya oturduğumuzda Lütfü şaşkın bir şekilde gözlerini büyüttü "Bu ziyafeti neye borçluyuz hanım?"

'Nida üzerinde yapacağınız katliam denemelerini HuriyeSu residents olarak mümkün olduğunca engellemek.'

"İçimden geldi Lütfü sorusu mu var Allah aşkına?"

Kaşlarını havaya kaldırarak şaşkınlığını bir kez daha belli etti ve omlete başladı.

Kahvaltı bittiğinde Nida gene ölüm sessizliği içinde odasına gitti. Lütfü tam kapıyı açıp gidecekken kapıyı kapatıp onu durdurdum.

"Lütfü-" 

Bıkkınlıkla nefes alıp bana döndü.

"Düşüneceğim dedim ya Huriye."

Dişiniciğim didim yi Hiriyi.

"Bak, ya bu çocuğa bir şans verirsin, ya da boşanma belgesini şıp diye imzalar, şıp diye de gözünün önüne koyarım."

Şaşkınlıkla gözlerini büyütüp hızla konuştu "Ne dedin sen?"

Tamam biraz abartmış olabilirim.

Ama ben bu Nida'yı korumak için götümü az yırtmadım kavuşsun şu çocuklar.

"Herifim..."

Lütfü titreyen ellerini göstererek, "Huriye, çekil Huriye, Huriye geliyorlar bana Huriye, yavaş yavaş geliyorlar Huriye."

Bir şey diyeyim mi?

S I Ç L A N D I N

Hızla önünden çekildim ve gitmesine izin verdim.

Çevrimiçi: HURİYE ANNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin