Se pare că noua melodie de la EXO încântă nu doar fanii grupului, dar și oamenii obișnuiți.
Fie din cauza că nu sunt interesați de trupa de la SM Entertainment sau de idoli în general, există o bună parte dintre internauții coreeni care nu cunosc cine cântă melodia "Ko Ko Bop" și nici măcar cum se numește.
Acești internauți au auzit întâmplător melodia și au îndrăgit-o de la prima ascultare, iar pentru a o găsi, au început să ceară ajutorul utilizatorilor de site-uri de socializare.
Non-fanii lasă mesaje pe Naver, Twitter sau alte rețele, unde încearcă să explice cum sună melodia care tocmai i-a cucerit.
Poveștile lor le aveți mai jos:
Primul internaut: "Vă rog, ajutați-mă să găsesc această piesă!! "Shimmie shimmie kokodak?? (dak = găină)" Melodia aparține unei trupe de băieți, dar care anume? Going kokodak??? Vă rog, ajutați-mă să o găsesc TT.TT"
Al doilea internaut: "Cred că această piesă aparține unei trupe de idoli, ajutați-mă să o găsesc. Am auzit-o în campusul universității. Acolo cânta ceva de genul "shibie shibie kokobap? Sau "kokodak?" iar undeva pe la mijloc se auzea "ingan down down baby (ingan = om)" și din nou "guhin kokodak?" sau poate "kokobop? (guhin = gigant)". Mi-a plăcut foarte mult vocea celui care a cântat pe la mijlocul piesei, dar și a celui care a făcut rap, a fost atât de bun. Vă rog, spuneți-mi cine cântă piesa... Poate că acest cântec a fost lansat recent? Am mai mult de 20 ani, dar încerc să caut o piesă de idoli, ma simt incomod, din acest motiv las acest mesaj anonim..."
Al treilea internaut: "Să-mi spună cineva cum se numește această piesă: Cineva cântă "doong ddung doong ddung". Vocalistul are o voce foarte frumoasă. "Shiemi shiemi gobongbop ah ddinghae nike (shiemi = soacră). Și acolo mai era ceva de genu: "ddang ddang baby"??? Vă rog, ajutați-mă"
Vaiiii cât am râs😂😂😂Kokodak😂😂Asta e inca o dovada ca EXO sunt buni si talentati ❤ De fiecare daca voi auzi "shimmie shimmie" gandul imi va zbura la EXO, chiar si involuntar.😂😂😂.. OMG,mi s-a parut foarte amuzant..si sper ca au gasit melodia...