Printre cele 6 interdicţii se numără alcoolul, ţigările şi operaţiile estetice.
YG Entertainment se află sub lupa criticilor în ultimul timp, din cauza controverselor iscate de către problemele lui T.O.P. din BIGBANG.
Compania a fost acuzată că nu are grijă de artiştii săi.
În acest cadru, a fost reeditată o discuţie avută de Jisoo şi Rose din BLACKPINK cu relizatorii show-ului MBC "Radio Star".
Ele şi-au amintit ce le-a spus CEO-ul de la YG Entertainment la semnarea contractului: "Yang HyunSeok ne-a interzis 6 lucruri. Ne-a spus că nu avem voie să bem alcool, fumăm ţigări, facem operaţii estetice, mergem în club, ne luăm carnetul de conducere şi să nu ieşim cu băieţi."
Suprins de răspuns, gazda MBC a continuat să întrebe: "Nu puteţi nici măcar să fiţi în acelaşi spaţiu cu vedetele masculine?".
Fetele din BLACKPINK au răspuns: "Nu. Nici măcar nu le-am văzut feţele membrilor trupelor de băieţi de la YG înainte de debut."
Jisoo a completat că poţi negocia interdicţiile impuse de cei de la YG Entertainment, însă întotdeauna ţi se va repeta să nu faci nimic fără permisiunea companiei.
Aceasta a completat că BLACKPINK este abia la început de carieră şi că fetele din grup înţeleg că trebuie să fie foarte atente la fiecare gest pe care îl fac.
Să nu își ia carnetul?????😮😮😮