Multe vedete isi expima parerea in legatura cu dezastrul din Japonia,expimandu-si parerile de rau despre acest incident...
Pe Twitter s-a infintat o rubrica speciala,intitulata "Rugaţi-vă pentru Japonia".
Incepand cu data de 14 martie, multe persoane (oameni obisnuiti sau vedete) si-au aratat sprijinul pentru numărul enorm de persoane afectate de dezastru.
Si stelele k-pop au scris mesaje de sustinere pentru japonezi:
Brian: "OMG, sunt atât de întristat de ştiri despre cutremurul din Japonia. Ne rugam pentru toţi cei care au avut experienţa neplacuta sa participe la o astfel de tragedie. Dumnezeu sa fie cu voi! "
G.NA: "Doar ma rog .. prin rugăciunile mele si cele ale tuturor oamenilor din întreaga lume sprijinim JAPONIA... "
După ce s-a confruntat cu o parte din acest dezastru, Minzy 2NE1 a fost intrebata de un prieten cum se simte dupa groaznica experienta,iar raspunsul a fost:
"...OK .. Vă mulţumesc pentru ingrijorare! Inca mai tremur si acum cand ma gandesc!.Noi am scapat...dar bietii oameni...! "
Deasemenea pe data de 15 martie, YG Entertainment a anunţat că vor dona 500.000 $ pentru o oferi ajutor in Japonia.
Agenţia a înfiinţat o campanie de caritate in urmă cu patru ani, prin care ajuta diverse organizaţii caritabile, iar vedetele doneaza,deasemenea,o parte din vanzarile totale din albumele lor.
În acest an, YG Entertainment a decis să doneze 500.000 dolari USD în fonduri de ajutor de urgenţă.
Un reprezentant al YG Entertainment a vorbit cu OSEN şi a dezvaluit: "Mai vrem sa mai facem o donatie,speram sa strangem fonduri suficiente. Sumele de acum au fost luate de la vanzarile de albume, şi o mulţime de fani japonezi au luat parte la campania de-a lungul anilor. Această donaţie se face pentru a sprijinii fanii japonezi care ne-au sustinut atata timp.Suntem cu toti extrem de ingrizorati pentru natiunea vecina. "
Alte vedete care au donat fonduri ar mai fi : Bae Yong Joon, Ryu Shi Won, Choi Ji Woo, Kim Hyun Joong, Jang Geun Suk, Lee Byung Hun, Song Seung Hun , KARA si multi alti artisti.