Láska z nebes 1. část [FF SPN]

74 1 0
                                    

Sioux Falls, Severní Karolína

Crrr, ozývalo se na celý dům "Vždyť už jdu" zakřičel postarší muž v kšiltovce. Otevřel dveře a v nich stála malá dívka s černýma vlasama a modrýma očima se sklopenou hlavou a taškou v ruce. Muž se zarazí "Kdo jsi?", dívka se nesměle podívá na muže. "Ehm vy jste Bobby Singer?" Muž se na ni nechápavě podívá, "Jo to jsem." děvče na muže pohlédne a řekne jsem Laura a jsem Vaše dcera."

Bobby se na dívku kouká jako na blázna "To přece není možný, já žádný děti nemám." Laura odloží tašku vezme Bobbyho za ruku, jsem dcera Candice Lincolnové."
Bobby dívku bedlivě sleduje, jestli se nepohne. Dívka udělá krok k němu a obejme ho, on vůbec neví co má dělat tak ji od sebe odtáhne "Já nejsem tvůj otec, nejsem tvůj otec rozumíš?"
Laura se na něj podívá se slzami v očích "Ale no tak to na mě neplatí děvče" Dívka si vezme tašku a pomalu odchází, muž přemýšlí a ohlíží se za dívkou. Zakroutí hlavou "Sakra, tak dobře vrať se."
Dívka se rozběhne znovu ho obejme a vklouzne do domu.
Sedí spolu na gauči a dívka mu vypráví o svém životě a také proč se objevila před jeho dveřmi a on bedlivě poslouchá.

O několik měsíců později

Bobby si zvykl, že nebydlí sám.
Když přišel večer, tak se dívka šla uložit ke spánku a Bobby tajně odchází z domu, má něco na práci.
Laura se v noci probudí a zjišťuje, že Bobby není doma je zvědavá co kde je. Otevřela jednu skříň a uviděla zbraně, vůbec nic nechápe vezme jednu ze zbraní a jde si sednout na gauč, rozhodla se počkat na Bobbyho.
Druhý den brzy ráno se Bobby vrací a vidí Laura se zbraní na gauči. "Víš celou dobu přemýšlím, co děláš ale napadla mě jen jedna věc jsi nájemný vrah." řekne nakonec. Bobby se začne smát "já a nájemný vrah?? Lepší vtip jsem ještě neslyšel." Odloží věci a sedne si k dceři " Myslím, že už je čas abys , věděla co opravdu dělám, jsem lovec, lovec duchů a monster." Dívka se na Bobbyho podezřívavě podívá "Jo jasně, upřímně si myslím, že jsi blázen". Podíval se na ni "Myslel jsem, že budeš takhle reagovat. Jednou tebe vezmu sebou na lov."

Po několika letech
Laura drží v ruce zbraň a míří na démona zatímco on ohrožuje Bobbyho a Sama. "Zabiju tě tak jako tak, ale když je pustíš tvá smrt bude rychlá kdež to, když jim jakkoliv ublížíš tak budeš zatraceně trpět tak si vyber" usměje se.
Démon se na ni podívá s podivným úsměvem a bodne Bobbyho do nohy, ten spadne na zem, Sam zděšeně kouká a Laura démona střelí do nohy, ten zakřičí bolestí, poté opět vystřelí ale tentokrát do ruky, vytáhne Kolt a klekne si nad démona "Já tě varovala" Sam zvedne Bobbyho "Lauro musíme ho vzít do nemocnice" Najednou se za nima objeví Castiel "Chvíli s Váma nejsem v kontaktu a vy dopadnete takhle, Same polož Bobbyho na zem" Sam položí Bobbyho na zem a Castiel se k němu přiblíží a položí svou ruku na jeho ránu, kterou uzdraví. Laura to s úžasem pozoruje. Přijde k nim Dean a zraněný padá k zemi.

Jednorázové povídkyKde žijí příběhy. Začni objevovat