Hy, guys!
Itt is volnék az új résszel, ami remélem, tetszik majd nektek. ♥♥♥♥
Hogy vagytok? Hogy telik a nyár? Remélem, jól, és élvezzétek is ki, mert jövő héten augusztus van már!! :( ♥
Vigyázzatok magaktokra, nemsokára jelentkezek! Élvezzétek a nyarat!!! ♥♥♥
All the love:cseni9_malik
"Egy anya szeretete olyan,mint egy kör.nincs kezdete és nincs vége. állandóan körbejár, és mindenkit megérint aki kapcsolatba kerül vele. elborít, mint a reggeli pára, melegít mint a déli nap és úgy takar be mint a csillagos éj."
1 hónappal később
Mia
Hú, hát hosszú egy hónap áll a hátam mögött. Beköltöztem a dublini lakásomba, amit imádok. A város szélén van, fedett és én is átalakítottam a külsőmet. Barna egyenes hajamból levágattam egy csomót, most vállig ér. Kicsit bővebb ruhákat hordok, mert már terhességem tizenegyedik hetében járok, és a kiírt dátum a szülésre pedig december huszadika. Annyira szeretném már a karjaimban tartani a kislányomat vagy a kisfiamat! Éppen a nappaliban kapcsolgattam a csatornák között, amikor egy cikk volt az egyik népszerű csatornán.
„David A. Payne és Mia Anne Payne, a tökéletes fiatal sztárpár visszavonult volna a nyilvánosságtól? Múlt héten került megrendezésre az év legnagyobb divathete Hollywoodban, de a sztárpár nem jelent meg rajta, pedig díszvendégek lettek volna. A férjet utolérte munkatársunk telefonon, de ő csak röviden válaszolt arra a kérdésre, hogy miért nem vettek részt a népszerű eseményen feleségével?
-A válasz egyszerű, mindkettőnknek sok a munkája. Miának is és nekem is. Kérem Önöket, hogy most egy kicsit adjanak teret nekünk. Köszönöm! -válaszolta a hangmérnökként végzett Payne.
Miért kellhet nekik tér? Hisz imádják mindketten a kamerát és a stúdiókat. Csak nem baj van a paradicsomban? Izgatottan és kíváncsian várjuk a választ az ifjú pártól!"
Francba, francba, francba! Nyugi, Mia, a gyereknek nyugalomra van szüksége! Az ő érdekében ki kell tartanom, akármi is történjék. A gyermekem most a legfontosabb és az ő egészsége! Az apja megcsalt, ezen semmi nem fog változtatni. Ezt nem tudom neki megbocsátani, egyáltalán nem!
David
Elegem van. Magánnyomozó, ismerősök, barátok, régi ismerősök. Mindenkit felhívtam vagy két milliószor, de senki semmit nem tud. Az anyja és az apja is kivan idegileg. Tyler és az ikrek pedig sokat sírnak, mert nincs itt a nővérük, de a leginkább nekem hiányzik a feleségem. Azok a gyönyörű kékeszöld szemei, a barna, hosszú haja és ő maga, a lénye. A feleségem a másik felem, aki nélkül nincs életem. Aki nélkül meghalni egy szó nélkül. És a másik felem most nincs velem. Ki tudja, hol van? Lehet a világ másik felén. De jól jegyezd meg, Mia Anne Payne, megtalállak, bárhol is légy!
1,5 év elteltével
Mia
A mai nap a szokásosan indult, kivéve azzal, hogy hajnal kettő óta nem aludtam semmit. Nem, nem hobbiból, hanem azért, mert az én egyetlen kicsi kislányom alig tudott aludni az éjjel, mert jön a foga. Úgy sajnálom! Bár el tudnám venni ezt a fájdalmát, de nem tudom. Majdnem kilenc hónapos, de neki már az ötödik és a hatodik foga egyszerre akar kibújni. Tavaly, pontosan december huszonharmadikán született, életem második legfontosabb dátuma. Az első az esküvőnk napja. December 23-án tavaly egy angyal született meg, aki az én szemem fénye, Skyler Emma Payne. Mivel én Payne vagyok, így ő is az lett. Sokáig vacilláltam, de nem Malik lett, hanem Payne. Sky a beceneve, mivel az apja ezt a nevet akarta volna neki mindig. Az egyetlen kívánsága volt a nászutunkon, hogy ha egyszer terhes leszek, és kislányunk lesz, akkor Skyler Emma legyen a neve. Ez az álma valóra is vált, bár kár, hogy ő a kislánya létezéséről sem tud. A mai napon korán kellett indulnunk Emmával, mert a gyerekorvos vizsgálatra hívott minket. Oltást kap szegénykém. Kapott már, de mindegyiknél sírt. Félek, hogy most is fog. Ha sír, a szívem szakad meg. Annyira picike, és ennyit sír a hasa, a foga és az oltások miatt! Jó, kövezzetek meg, de aggódó anyuka vagyok. És hogy keresett-e valaki az elmúlt másfél évben? Igen, többször keresett telefonon apa, anya és a férjem is, de senkinek nem vettem fel. Új számom lett, így új életet is tudtam kezdeni.
Reggel babakocsival indulok a három utcára lévő nagy klinikához. Ott van minden, ami kell az embernek. Mi csak a gyermekorvosi részlegre megyünk, ami a felnőtt orvosi rendelőkkel van összevonva. Ösztönösen ülök le egy székre, és kislányomnak szentelem az összes figyelmemet. A lábát fogdossa aprócska kezeivel, nevet és vigyorog rám. Visszavigyorgok rá. Tiszta apja. Ugyanaz a piszkos Payne vigyor játszik a száján, mint Davidnek. A szeme is tiszta barna, mint neki, egyedül a sötétbarna haját örökölte tőlem. Annyira gyönyörű! Annyira belemerülök a kislányom arcának tanulmányozásába, hogy nem is hallom meg, hogy Skylert szólítják a doktornőhöz.
-Skyler Emma Payne! -szól ki az öreg néni, aki a doktornő asszisztense.
És ebben a pillanatban pattan fel velem együtt egy szőke hajú férfi. Ránézek és elképedek. NIALL!
.............
YOU ARE READING
I Just Wanna Be With You [Befejezett]
FanfictionA könyv a Hopeful or Hopeless? című könyvem folytatása/II.évada. A történetben előfordulhatnak +18-as jelenetek, trágár szavak, kifejezések. Ezeket ti döntitek el, hogy elolvassátok-e! Minden jog fent tartva Copyright nincs! Elkezdve: 2017.05.07...