Chapter 16(Last chapter)

460 14 2
                                    

Hy, drága olvasóim! 


Eérkeztünk az utolsó részhez, de még lesz egy epilógus és szeretnék majd egy 2 hónap múlva kezdeni egy teljesen önálló könyvet, ami nem ff, hanem egészen más. 

Részletek hamarosan....

Köszönök mindent! ♥♥♥♥

Ti vagytok A LEGJOBBAK A VILÁGON! ♥♥♥♥

cseni9_malik 

"Minden jó, ha jó a vége. 

Shakespeare"

Mia

Mivel Daviden és anyáékon kívül senki nem tudta, mi van velem a mai napig úgy döntöttünk, hogy délutánra David áthívja a srácokat és a családjaikat, hogy végre találkozzunk. Persze abban az értelemben, hogy régen találkoztak. Csak a srácok nem tudták, hogy mindenki itt lesz. Skyler épp a kora délutáni alvását élvezte, amikor David és én előkészítettük a konyhában a húsokat az esti grillezéshez. Még javában főztünk, amikor a bébiőrön megszólalt Skyler keserves sírása. David eldobott mindent, és szaladt is fel az emeletre a lányához.

-Jön már apa, kicsim! Rohanok-veszi kettesével a lépcsőfokokat nagy zsiráflábaival. Én csak nevetek, miközben a salátát készítem el. Már most imádja a lányunkat annak ellenére, amit tettem. Tényleg tiszta lappal indítottunk, új esélyt adva a másiknak.

A bébiőrön keresztül hallatszódott szerelmem rekedtes énekhangja, amit imádtam. Éppen apáék egyik legszebb dalát, az Over Againt énekelte Skynak, hátha sikerrel jár és visszaalszik.


Liam:
Said I'd never leave her
Cause her hands fit like my t-shirt
Tongue tied over three words, cursed
Running over thoughts that made my feet hurt
Bodies intertwined with her lips

Niall:
Now she's feeling solo
Since she went solo
Hole in the middle of my heart like a polo
And it's no joke to me
So can we do it all over again?

Liam:
Mondtam sosem hagynám el,
Mert a keze úgy illik hozzám mint a pólóm,
Csak három szót ismételgetek, mint egy átkot
Ezen jár a fejem és már belesajdul,
Csókkal fonódtunk egybe

Niall:
Most magányos,
mióta egyedül van
Az én szívem meg lyukas, mint egy póló
De ezt nem találom viccesnek
Úgyhogy újra tudnánk kezdeni?

Na, Payne az már siker, ha a lányod visszaaludt. Nem hiába az én férjem!

Hány éjszaka nem aludtam, mert nem tudtam egyedül elaltatni? De most már minden más lesz, ezt megígérhetem magamnak és a családomnak is.

Gondolkodásomból két derekamon pihenő kéz ránt vissza.

-Visszaaltattad? -fordulok meg Dave ölelésében.

-Naná! -horkant fel megjátszva magát-Az én lányom. Nálam mindig bealszik-kacsint rám, majd megcsókol.

-Annyira szeretlek, Mr. Payne! -csókolom meg újra és újra.

- Én is szeretlek, Mrs. Payne! -ő is követi tetteimet.

Felkap ölébe, és a nappaliba telepszünk le, mivel a kaják készen vannak.

I Just Wanna Be With You [Befejezett]Where stories live. Discover now