Merdivenlerden aşağıya inerken Just give me a reason şarkısını söylüyordum. Cidden bu şarkı dinledikçe bağımlılık yapıyordu! Her neyse merdivenleri hoplaya zıplaya indikten sonra mutfağa bodoslama atladım. Yine teyzem kendi kendine konuşuyordu. "Ben demedimi sana o öle olmas die gı hemi.. seninki de akıl ya"diye devam ederken sırtına hopladım. "Anüüüv gıs delibaş"diye bana çemkirmesine gülüp "Açım uleyyn!"dedim. "Geldiğin iyi oldu emi yıkıyıver şordan pirinçleri" ama teyze naptın sen yaa
;( umutsuzca pirinçleri alıp yıkamaya başladım. Bu arada ben pirinçleri yıkarken iç sesim size benden bahsetsin..Merhabalar.. Öncelikle bu insanımsı varlığın adı "Dicle Baruönü" Kendisi lise son sınıf 17 yaşında. Doğum günü 1 Nisan 2000 evet çift sıfırlı. Insanlara ibnelik yapmak hobisi. Başkalarını korkutmak. Korku filmleri,fantastik bilim kurgular.. ancak asla romantik değil. Bu tür filmler ve kitaplar hobisine girer. Omzunda kıvırcık kumral saçlara sahip. 175 boyunda 50 kilo. Göz rengi ela ile yeşil arası bir şey.. bilim bile isim koyamamış bu varlığa. Fobilerinde in cin var başka bir bok yok. Gerisini de siz kendi kafanızda oluşturun hadi kitabı filme çevirmeyelim. Hadi benden bye :*
Ulan iç ses şuraya da profil fotoğrafımı koyup imzalayalım da tam tanıtım olsun.. Neyse pirinçleri halletmeyi bitirip Nurgül teyze başka bir iş vermeden mutfaktan ışık hızıyla oturma odasına geçtim. Ev 2 katlı ama öyle zengin evi falan değil yani küçük bir bahçesi var ve küçük bir ev. Genel olarak içi beyaz ve krem rengi döşeli. Benim odam ise mavi yeşil ve sarı <3 ailem Izmirde kalıyor ancak ben Istanbulda bekar teyzemin yanında kalıyorum. Hem daha rahat hem de okulum burada işte fln fln.s Neyseeeğ işte oturdum süngerbob izliyorum mutluyum falan derken telefonuma baktım ve birisi sınıf grubuna "Yarın okul var mq" diye mesaj atmış. Peki. Öyle olsun. Tmm. Ewd yrn okl vr. Hatırlattığın için tşk yüce sezar. Tripleriyle beraber ağlamaklı bakışlarımı televizyona çevirdim. O sırada teyzem akşam yemeği için mutfağa çağırdı. Ve götümle etrafı kıra döke adeta bir afrika iguanası stiliyle yemeğime ilerledim. Aynı stili bozmadan bir de üstüne avına saldıran jaguarı ekleyerek yemeğimi yedim ve tok karnımla komodo ejderi edasıyla odama çıktım. insancıl davraniyim de düzgün uyuyim dedim ve yatağıma !Normal! Insanlar gibi yattım ve uyudum.
Sabah
Aminiyüm bir insan nasıl gövdesi yerde bacakları yatakta uyanır... Üstelik alarmı da kırmışım ama nasıl oldu ne ara oldu bir fikrim yok. Saate bakınca servisin gelmesine 15 dakika kaldığını gördüm. Anında banyoya ışınlandım el yüz gibi yıkama itemlerini kastım. Odama fırlayıp siyah pantolon üstüne yeşil sweatshirt geçirdim. Ilk gün diye çanta manta sal zatenn. Aşağıya fırlayıp kapıya koştum. Tabiki teyzem sabahın köründe kalkıp bana kahvaltı hazırlamıyor. Kadın kendini ne yorucak deve kadar olmuşum... Neyse bilekli spor ayakkabılarımı ayağıma geçirmemle servise yetiştim. Içeridekilerden bazıları "Laned ossun bu kız kaydını aldırmadı mı hala len mQ " bakışı atıp cama dönerken bazıları da "Geldi yine tipini sktğm " bakışı attı. Ayrıca bunlara ek olarak da "Ibo abi naber yea" ve "Psikopat mıdır nedir kezban" ve " My Trrek My Life" Bakışları eşlik etti. Ben ise "Nöğrüyonuz len Iguanalar" diye selamımı verip en arkadaki yerime geçtim.Okula geldiğimizde kapıda beni bir adet Gökçe karşıladı. "Kanka oha çok değişmişsin! :0 Ne zaman çıkardın bu bıyıkları ya vallahi helal olsun görmeyeli adam olmuşsun." Dedi. Ben ise kafasına arkadan bir tane geçirip "kes lan irispi" dedim. Gülüşmeler eşliğinde sınıfa çıktık ve yerimize geçtik.
Ilk ders Edebiyat olur mu be! Zaten uyanıp okula gelmişim o kadar bilmediğim bir dil sanki ya... anlam veremiyorum ben mi çok gerizekalıyım acaba... Bir anda ciddi ciddi bunu sorgulamaya başladım. Sonra zil çaldı ve "Kutsal su aşkına" diyerek sıradan kalktım. "Lanet olsun canıtın hemen kalk ve bana eşlik et!" Dedim amerikan dublaj ile. Gökçe sırasından kalkıp bana kantine kadar eşlik etti. Kahvaltı yapmamışım o kadar 3 5 tost gömiyim değil mi? Bir elimde bir tost diğer elimde bir tost sınıfa çıkarken bir ondan bir bundan ısırıyorum. Sınıfa çıktım.
Tövbesteyşın. Bismillahirrahmanirrahim.
Yaw rabbimin işine bak ya allahım neler yaratıyor :0.
Sınıfın ortasında bir afetidevran... böyle geniş omuzlu uzun boylu. Kıvır kıvır esmer... Tostumla yanına sokuldum ve "Bir tur atalım mı yakışıklı " dedim. ŞAKA AQ demedim öyle. "Tost yer misin?" Dedim sağ elimdeki tostu uzatarak... Önce tip tip baktı sonra ise sabır çekerek boş bir yere geçti. "Şansını kaybettin koçum ben öyle adama kolay kolay tost ısmarlamam." Dedim ve yerime geçtim.
Ama niye öyle baktı ya.. oysaki ne güzel paylaşıyodum ben çok mu garip. Neyse aman yea sal bana erkek mi yok hıh.s
Yock qnq
Sen nereden çıktın iç ses ya. Senin olmaman lazımdı yıllardır ayda bir kere konuşursun noldu ya?¿
Yakışıklı çarpmasına tutuldum devrelerim yandı.
Boş ver be benim tostumu geri tepmeyecekti olm. Tost çok önemli bir arkadaşlık simgesi. Beyaz bayrakla eş değer yani.
Çoh büyüh yanlış yaptı olmmmm.
----
Kısa oldu biraz ama... ilk bölüm için sizce nasıl? Klasik oldu biraz böyle iç ses falan ama benim hoşuma gidiyor yani umarım sizinde gider :) bu arada eksiklerimi yorum olarak atarsanız sevinirim :) <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEMEK 1 SEN 2
HumorBiraz klasik biraz farklı. Şimdi burada okuduğunuz kitaplardan çok farklı bir kitap demicem çünkü kitapta evrimi anlatmıyoruz sonuçta. Her neyse işte biraz kendi tarzımı kattım kitaba böyle bir iguana bir komodo ejderi oluyor karakter bir bakmışsını...