Chtěla jsem potichu vyklouznout, ale hned jak jsem otevřela dveře se mě Derek (další chlap, co na mě koukal přes kamery, které byly v místnosti vedle mé) zeptal ,,Kampak míříš?" odpověděla jsem mu ,,Jen se jdu napít." Podezřele se na mě podíval a řekl ,,Dobře." Odešla jsem na chodbu a oddechla si ,,Uff, tak to bylo o fous, ale radši se do něj převtěl Sebastiane." jak jsem řekla, tak udělal. Po chvíli přišel Derek a měl úplně bílé oči. Tohle se vždycky stávalo, když se Sebastian do někoho převtělil. Nasadila jsem mu sluneční brýle i když byla tma, ale kdyby nás někdo náhodou viděl, tak ať mě hned neprokoukne. Blížili jsme se k hlavním dveřím a tam byl chlap co hlídá, aby se nikdo nevloupal, a aby se nikdo nedostal ven. Především já. Ten chlap co tam hlídal se mě zeptal ,,Kam jdeš?" odpověděla jsem mu ,,Chci se jít podívat na hvězdy a Derek jde se mnou jako doprovod." Nevěřícně se na mě podíval a zeptal se ,,Dereku, je to tak?" v tu chvíli jsem začala panikařit, protože Derek kvůli Sebastianovi nemohl mluvit. Rychle jsem skočila před Dereka a řekla ,,On nemůže mluvit ztratil totiž hlas." Pořád mi nevěřil a zeptal se ,,Dereku, je to tak?" hrozně jsem se bála, ale naštěstí Sebastian zakýval hlavou, že ano. V duchu jsem si hrozně moc oddychla. Tak nás tedy pustil. Venku jsem Sebastianovi řekla ,,Jsi úžasný. Děkuju moc." Zamířili jsme k Derekovu autu a nasedli si. Vypadalo to, že už to mám v kapse, ale museli jsme ještě projet přes bránu, kde seděl další chlap. To už jsem si myslela, že můj plán pěkně ztroskotal, ale ten chlap spal a my mohli v klidu přejet. Po asi 20ti minutách jsme dojeli na místo. Sebastian uspal Dereka, aby z něj mohl vyjít. Poté jsme zamířili na koncert. Bylo tam moc lidí a tak jsem nemohla najít svoje kamarádky. Hledala jsem je všude možně. Nakonec jsem si řekla, že už to vzdám a budu se muset dostat "domů" pokud se tomu dá říkat domov. Chvilku jsem seděla na lavičce a poslouchala kapelu. Všichni tancovali a zpívali. Koukala jsem se na ně, když mi někdo najednou přiložil kapesník k obličeji a pak už jsem nic neviděla. Jenom tmu.
Ahoj doufám, že se Vám tahle kapitola líbila :). Omlouvám se, že tak dlouho nevyšla nová část, ale nebyla jsem si úplně jistá jestli ji vydat :/ A děkuji za všechny hlasy <3 <3
YOU ARE READING
Experiment
RandomTato knížka je o dívce, která má při sobě "ducha" je to její ochránce, ale taky jí v některých chvílích život ztěžuje. V knížce po částech vypráví o svém životě a o tom co všechno s tím "duchem" zažila. Přijde nakonec na to proč je Sebastián (duch)...